Gå til innhold

Uke 19..Hvor mye bevegelse kjenner/kjente dere?

Anbefalte innlegg

Jeg er 18+3, og kjenner bevegelse kun når jeg dytter på magen noen ganger. Må ligge på ryggen og slappe av for å kjenne det, for det er så vagt. Dette er mitt 3.barn, og de andre var mye mer tydelig aktiv på denne tiden.

Hvor mye kjenner der som er like langt på vei ca? Eller husker dere tilbake?

Fortsetter under...

jeg er i uke 19 og kjenner ingenting, mener jeg kjente svak bobling her om dagen, ellers er det stille. Tror jeg kjente litt tidligere forrige gang (dette er nr 2). Men har snakka med flere som ikke kjenner bevegelser før i uke 20 og sånn.

hei:-) jeg går gravid med mitt 4 barn, og har kjent liv fra uke 15, men denne gangen i forhold til med de andre har jeg ikke kjent sånn skikkeli tydelige spark med denne. Litt pussig siden jeg burde vite hva jeg skal kjenne etter:-D men jeg våknet ei natt av at det var skikkeli leven der inne, så det kan jo hende vi har natteranglere, og at vi rett og slett ikke våkner av det:-D

Jeg er i uke 19 og kjenner bevegelser store deler av dagen.Kommer små dult i ny og ne, særlig når jeg sitter eller legger meg litt nedpå. Når jeg legger meg tar lille mirakel helt av, føles som en popcornmaskin inni der til tider. :P Kan ikke huske at jeg kjente så mye så tidlig med førstemann, men spirene er jo ulike.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...