Lemonia Skrevet 13. april 2011 #26 Skrevet 13. april 2011 Man kan ikke følge en test blindt, men må se på hvilke kriterier de har lagt til grunn for resultatene. I den bleietesten testet de kun oppsugingsevne, overflatetørrhet o.l., men testet ikke hvor behagelig bleien virket på, noe jeg synes er akkurat like viktig med tanke på hvor lenge man faktisk bruker bleier. Det er som testen av utedresser. De tester hvor godt de tåler vann, slitestyrke o.l., men tester ikke hvordan den er å ha på, vekten. For de minste barna har vekten på dressen mye å si i forhold til hvordan de får beveget seg når de er ute,. Eller når de tester vogner og en vogn får stryk fordi håndtaket knekker når de skal dra den opp en trapp, og man må finlese testen for å se at vognen ble testet i minus 20 grader og med en vekt på 50 kg, altså noe enhver forelder aldri kommer til å oppleve.
minimolly Skrevet 13. april 2011 #27 Skrevet 13. april 2011 jeg syns ikke det luter så veldig tiss av dem.. mer BÆSJ egentlig Måtte bare gi opp vi, for trodde lillegull hadde bæsja hele tia... forferdelige bleier!!!!!! URK!! det er nok pga at de har putta i dem no lotion ja. lukter ekkelt!!!!! her sverger vi til Libero. skal sies at vi brukte pampers når mini var helt fersk, for da syns vi libero ble litt for stive. men fra strls 3 og oppover er de PURRFECT!!! Libero: 1 , Pampers: 0
Videlivi Skrevet 13. april 2011 #28 Skrevet 13. april 2011 Vi brukte pampers på elstemann, helt til vi begynte med trusebleier, da gikk vi over til libero. Librobleiene hadde ikke riktig passform for henne før up&go. Pampers sine easywalk var ikke riktig passform. Luktet aldri tiss av henne. Vi kjøpte coop-bleiene i forbindelse med bleieavvenning, og hun var ofte våt med de bleiene, men de hadde helt sikkert ikke riktig passform for henne de heller, som libro sine... Men skal kjenne ekstra godt etter med vesla nå, hvis de begynner å lukte etter str 3. Hun er ennå på str 1...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. april 2011 Forfatter #29 Skrevet 14. april 2011 Er enig med deg i det du sier om tester generelt, Lemonia, men eldstejenta mi pleier å gi veldig klar beskjed hvis ting klør, sitter feil eller føles ubehagelig, så jeg er rimelig trygg på at hun ville sagt greit i fra hvis hun syntes coop-bleiene var vonde eller stive å ha på Midi-bleiene til Coop er fra 5-8 kg, de med søte små gakk-gakker på=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå