Gå til innhold

ehh... Pampers-bleia STINKER tiss etter kort tid?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier vanligvis å bruke Coop eller Libero, men siden vi hamstret noen Pampers-bleier under bleiekrigen i høst, så har vi et par pakker vi må bruke opp først- men fysj.... de stinker jo skikkelig!! Gleder meg til å bytte over til coop sine igjen merker jeg ja :P

Fortsetter under...

Skrevet

Nå bruker jeg Libero,men veldig mange som er i Barselgruppa mi bruker pampers og samtlige klaget over at det stinker tiss. Så de bleiene skal jeg styre unna ja. He he Du får forte deg å bruke de opp så du får gått tilbake til Coop sine:)

Skrevet

Jepp, stinker her også.- kjøpte også noen pampers under krigen, men fant fort ut at det stinket... usj...har brukt coop -og nå: fhirst price, og aldri lagt merke til lukt whatsoever når vi bruker disse:) Beskyldte først sambo for ikke å ha vasket han, så ble jeg redd poden plutselig hadde fått en annen sterkere lukt av urinen, før vi forstod at det var bleia sin feil... ;P

Skrevet

Hæ? Dette har ikke jeg merket noe til. Har alltid brukt Pampers, jenta mi lukter aldri tiss... Er Coop-bleiene mye billigere?

Skrevet

Jeg veit! lukter fryktelig...! lukter ikke akkurat tiss, men det er en utrolig rar lukt som kommer med EN gang bleia blir litt tissvåt.... ekkelt, bruker også libero til vanlig, må prøve ut disse coop bleiene om de er bra og billig:)

Skrevet

Det har jeg aldri lagt merke til. Vi har brukt pampers siden hun var 4 mnd(nå 15 mnd). Jeg synes Pampers er knall gode. Jeg kan ikke fordra Libero som er så tykke. Men nå var ikke dette en debatt om Libero og Pampers. Jeg måtte bare uttrykke meg. :P

Jeg har aldri prøvd Coop bleiene og ikke tror jeg kommer til å gjøre det heller. Jeg er så fornøyd med pampers nattbleier at vi bruker de om dagen også.

Annonse

Skrevet

Jeg har brukt Pampers til begge barna mine, kan heller ikke fordra de tykke klumpete Libero bleiene.

Grunnen til at det lukter av Pampers er jo at de inneholder lotion.

Jeg syns ikke de lukter tiss, de lukter spesielt, men jeg er super fornøyd med de uansett.

Skrevet

What? Det lukter ikke tiss av lillegutts pampers bleier! Har brukt de siden han blei født, og aldri merket noe til det. Merkelig at det lukter tiss fra noen unger, men andres ikke.

Skrevet

hehe, kanskje man blir "immun" mot lukta etterhvert? ;)

Ikke vet jeg, men det lukter ihvertfall ingenting fra bleiene når hun bruker coop sine, eller Libero for den saks skyld.

Coop er mye billigere enn Pampers ja, hvis man er Coop-medlem koster det 20 kr for en pakke med 60 bleier (og 30 kr for ikke-medl.), og jeg synes de er superbra=) De er som en mellomting mellom Libero og Pampers når det gjelder tykkelse, og de er helt uten lotion og andre ulumskheter;) Best i test er de jo også!

Skrevet

Jeg syntes de små størrelsene i pampers luktet, men ikke de som er #3 og oppover,

BTW, om det stinker av tisset så kan det være urinveisinnfeksjon også så kanskje du skal teste med en coop bleie for sikkerhetskyld?

Skrevet

Så du mener at guttungen "går rundt" og lukter tiss uten at vi vet det fordi vi er immune mot lukta? Neppe!

Mulig det er din unges urin som har en usedvanlig stram lukt, som pampers bleiene ikke klarer dekke over ? ;)

Har aldri prøvd coop bleiene, har alltid vært litt skeptisk til slike billig produkter til baby ,men skal jammen prøve de ut alikevel :)

Skrevet

Oh, det gikk et lys opp for meg når jeg leste denne tråden. Jeg prøvde pamoers en liten stund for vi har slitt litt med lekkasjer på Liberobleiene... Syns det luktet så sterkt av urinen til vesla da at jeg faktisk tok en urinprøv på henne. Men det var tydeligvis bleiene da:) Er forresten tilbake til Libero nå, og ingen lukt:)

Skrevet

hehe, ser man det ja;)

Tullball, nei det er ikke selve tisset hennes som lukter, for når jeg bruker en coop-bleie på henne innimellom lukter det ingenting. Og det er kanskje ikke direkte tisselukt fra Pampersbleia heller, mer en litt sånn stram kjemisk lukt av noe slag kanskje..? Sikkert pga lotionen, siden både Coop og Libero er uten lotion og uten lukt.

Jeg var også litt skeptisk til billigbleiene, men det var før jeg fikk prøvd dem på- nå er jeg superfornøyd, og angrer nesten litt på at jeg ikke begynte å bruke dem før. Det er jo ganske mye penger å spare, ihvertfall på sikt=)

Annonse

Skrevet

Vi syntes de stinket fra pakken av, googlet, og kom frem til at det er mange i Norge og Danmark som mener det samme. Flere har klaget det inn til pampers og fått motstridende svar. Noen har fått erstatning og andre blitt ignorert. De vi fikk fra rimipakken luktet ikke, men de vi kjøpte selv stinket. Vi kasta og bannlyste pampers for godt. Babyen var da et par uker gammel. Nå er han 3mndr og hos oss funker landlord str4 aller best. :)

Skrevet

synes ikke de lukter urin, men det er litt kjemisk lukt ja. Er mest fornøyd med pampers uansett jeg for libero er litt for klumpete synes jeg.... men liker up & go fra libero bedre enn easy-up fra pampers da, så her er det litt blandings på hva vi bruker:) Hamstra... eeehhhh..... 50 dobbeltpakker med bleier under krigen, så det blir nok ikke coop-bleier i år for å si det sånn:) men skal prøve de når vi en gang har brukt opp lageret:)

Skrevet

Hmm.. Dette problemet har jeg aldri hatt, og jeg sverger jo til Pampers..

Skrevet

Joda, merker lukta vi og. Men bruker uansett pampers fordi vi synes de er best.

Coop likte vi ikke, lillegutt ble uansett hvor våt eller tørr bleia var, full av sånn gele-klumper i skrittet som var nesten umulig å vaske bort.

First price likte vi heller ikke fordi passformen ikke passet så godt. Synes den delen på toppen av bleia der man fester teipen var altfor bred, så lillegutt ble sår i lysken når det krøllet seg der.

Så her i huset er det dyrere bleier som lukter ;)

Skrevet

Vi likte pampers fordi de var så myke, men ga de opp etterhvert pga lukta. Lukta gikk jo i gjennom og satte seg i klærne også. *urk*

Veldig fornøyd med libero sine vi :-)

Skrevet

her er fra en mamma som var veldig skeptisk da bestemor kjøpte sånne billige coop bleier!

Brukte libero fra fødselen av,likte de godt,men så insisterte jeg på å prøve pampers siden de så så myke ut ,men de ble ganske fort våte.

Så prøvde vi ut coop bleiene,billig,mange mange bleier i en pakke og de holder godt om natta,de er ikke for harde og sitter godt.

Skal ikke kjøpe en pakke til med libero eller pampers jeg i allefall;)

Skrevet

Det er dagbleiene til Pampers som har en tendens til å lukte rart. Synes også nattbleiene er kjempegode!!!! og nde lukter ikke tiss:)

Skrevet

Småen bruker pampers, og lukter ikke tiss her..

men så skifter jeg bleie når det er en del tiss i den.... det er da det lukter???

Skrevet

Det har vi aldri lagt merke til på hverken førstemann eller lillebror. Foretrekker Pampers framfor Libero, for Libero er så stive og klumpete. Billigmerkene har jeg ikke prøvd (men når jeg har sett dem hos andre virker de veldig stive og harde de også) og er så fornøyd med Pampers at jeg ser ingen grunn til å prøve dem heller.

Skrevet

tullball å kjøpe dyre bleier når det de sitste testene er coop og landlord som har slått store slem i å være best på alle områder!!

dessuten kjennes pamers utrolig klissete og ekkel og ha på seg når den har blitt litt våt i tillegg til lukta!!!!

Skrevet

huff ja, jeg husker vi prøvde noen pakker Pampers da eldste var rundt året gammel, men det så virkelig IKKE digg ut med den tissetunge bleia som hang og slang som en stor våt potetsekk mellom beina hennes, og særlig morgenbleia var ekstrem husker jeg... Også DEN stanken da, fysjameg... :P

Jeg synes forresten at Landlord-bleiene er litt for stive, men coop sine er gode, og ikke for stive i det hele tatt etter min smak ihvertfall...

Skrevet

Ja, jeg syns også det lukter litt tiss-aktig fra pampers-bleiene første gang hun tisser i dem, men lukten forsvinner fort igjen og jeg syns ikke det lukter noen minutter etterpå.

Har antattt at det skyldes lotion som er tilsatt. Liberobleiene er utrolig stive og tykke.

Finnes det "billig-bleier" som Coop eller Landlord for baby på 5 kg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...