Gå til innhold

Hvor mye koster egentlig en barnebursdag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Sønnen min på 7 år var i en bursdag i dag jeg tenker må ha kostet mye. Invitasjonen på tykk kartong med tre bilder av bursdagsbarnet, sendt i posten. 18 barn til stede og alle fikk pølser, hjemmelaget sjokoladekake i store mengder, kanelboller, is og fruktspyd med ulike meloner, papaya og druer.

 

Alle fikk også en velutstyrt godtepose i lekker innpakking med silkebånd. Vel forberedte leker med quiz og konkurranser.

 

Fantastisk bursdag, herlig gutt og skjønne foreldre. Det er ikke det. De har hjertevarme så det holder. :-)

 

Det blir jo uansett fort 2-3000 tusen å betale har jeg regnet på. Er det vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den var litt over the topp, men ellers koster barnebursdag akkurat det du vil det skal koste.

Du kan gjøre det enkelt eller legge mye i det. Uansett er det ikke antall kaker og silkebånd barne reagerer på, de får det gøy uansett. En kake og en pølse + litt godis er alt som trengs, det viktigste for dem er leken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner virkelig ikke om det er vanlig, men höres da fryktelig unödvendig ut... Silkebånd og invitasjoner i posten? Ja ja, hver sin lyst.

Jeg liker å gjöre ting enkelt. Har ennå ikke hatt noen ordentlig barnebursdag for datteren min, men hjemmelagd kake syns jeg bare er göy å gjöre, og is og brus og pölser og hele kittet går bra.

Men noen avanserte, dyre greier er bare å glemme. Vil heller ikke legge lista for höyt for andre. Bursdag skal väre göy, ikke stress og et pengesluk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg koser meg med bursdagslaging og har nok ofte samme opplegg som du skisserer.

Bruker jeg noe ekstra på invitasjonen, innpakking e.l. er det nok fordi jeg selv koser meg med det. Pjokken ser ikke ut til å være nevneverdig opptatt av det.

 

La folk få lage den burssdagen de vil. Det er deilig å kose seg med å lage fest til barna våre. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte nok 3000 da datteren vår ble 6 år. Da var det hagefest og jeg dro nok litt på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker å ordne i stand, jeg, så kunne gjort det samme! :)

 

Har vært med i en del barnebursdager, og må innrømme jeg har blitt skuffet av kun tørre muffins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns bursdagen hørtes helt normal ut.

Kanskje innbydelse ble sendt i posten fordi han ikke ba absolutt alle i klassen f.eks.

Selvfølgelig fikk alle pølser:) bruker du kun gi halvparten pølse?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...