Gå til innhold

Herregud, skjønner at det er mange her inne som virkelig ønsker å være gravid, men det finnes grensen på hva som er tegn på graviditet da!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her er det alt fra vondt i puppene, kvalme, halsbrann, solbrent, feber, vondt i magen, vondt i ryggen, menssmerter, vondt i hode, sliten i kroppen, mangel på vitaminer, sover dårlig, ukonsentrert, godterisjuk, dilla på noe, hoven i beina, humørsvingninger, lite sex lyst, mye sex lyst...

 

You name it!!! Skjønner at dere har lyst til å bli gravide, men tror det beste er å bare vente på mensen. Kommer den ikke så tar man en test, kommer mensen så er man ikke gravid ( mest sannsynlig).

 

Kjenner jeg er litt lei av alle disse: "Kan jeg være gravid?" Innleggende. Skjønner ikke hvorfor folk tror at om man er solbrent eller varm i kinna, så er man gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha! Ja takk! Jeg er så enig så enig! Et av de beste var hun som hadde stått og studert seg i speilet leeenge og mente magen så liiitt større ut, og i følge hennes beregninger kunne hun jo alltids være rundt 6 uker på vei. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA!!!!!

 

Og så type "Jeg har alltid paprika på brødskive med hvitost, men i morges måtte jeg bare ta agurk!! Jeg skal ha mensen om tre uker, men tror dere jeg kan være gravid!??? Jeg tror jeg begynner å få en kvise på haka også, veet ikke om det kan bety noe?"...

 

 

Og når vi er inne på det; alle som ønsker å bli gravide og som skal ta forholdsregler i tilfelle de blir gravide det nærmeste året. Røntgen hos tannlege, hårfarging, salami og gudene vet hva. GET A LIFE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir helt matt av alle disse innleggende: `"Er jeg gravid", "er fødselen i gang", "burde jeg ringe legen" + "Kan jeg spise dette?"

 

Om man tror man er gravid, så venter man på mensen. Om fødselen er i gang, så merker man det! Om man burde ringe legen? Tror kanskje du burde vurdere det selv, og en annen ide er jo å ringe legen å høre. Hva du kan spise eller ikke spise på ulike dietter? GOOGLE!!!!

 

hl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også rimelig sikker på at jeg vet hvem du er. Er ganske mange fler enn bare noen venninner som kjenner til din histore.

 

Kanskje på tide å kutte ut nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vurderte å legge inn et "er jeg gravid"-innlegg for en stund siden. Puppene begynte plutselig å vokse ut av BHene mine (har alltid hatt ganske små pupper, typ 75A, så det var litt sprøtt når de plutselig spratt opp til en B på null tid) og var så ømme at jeg bet tenna sammen hver gang jeg måtte ta på meg BH, jeg var kvalm og svimmel (men hadde en syk appetitt, særlig på søtsaker og bacon), mensen var svært sein med å dukke opp da jeg tok pillefri uke (pillefri uke ble fort til tre pillefrie uker), jeg hadde slurvet med p-pillene, jeg hadde humørsvingninger, og ja, jeg hadde hatt sex ca fem-seks uker tidligere.

 

Meeen jeg droppet det og tok en graviditetstest isteden. Den var klart negativ. Sånn kan det gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...