Gå til innhold

Dårlige reklamer,hvilken er verst?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hater makrell i tomat reklamen....HAAAR DU HØRT HISTORIEN om de tresmå fisk? Herregud så tragisk...

 

Og OMO color forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hater intenst den mobiloperatørreklamen med de pratende sauene. Den er så usaklig og dum, og spiller på et uintelligent ordspill på sheep.

 

Husker også Maxbo hadde en idiotisk greie med en sånn blå figur som var helt utrolig tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle reklamer for mageregulering, f.eks Activia, og alle reklamer for nesespray er dust!

 

Den verste nå for tida er forresten hun derre dama som sitter i en stol og blir presentert med navn og grad (totalt irrelevant) og skal fortelle oss hvor fantastisk VitaePro er. Hun kan ikke snakke rent engang!

 

Jeg blir også flau av nordlendingen på slutten av omo color-reklamen, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den er dårlig eller god sånn reklamemessig har jeg ikke grunnlag for å si noe om, men den mest irriterende reklamen nå for tida er den for Hyundai. (eller noe sånt)

 

Mannen leser rim (ørkenen er kald og grå, osv) og på slutten rimer det ikke i det hele tatt..... ! Og sier noe tilslutt på fatal engelsk! anggggssst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Claire i Clear Blue reklamene. Herrefred så latterlig dårlig!

 

Alle sånne tannkremreklamer, der "tannleger" uttaler seg om hvor fantastisk hvite tenner du får i løpet av fantastisk få dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting slår Gamst Pedersen og Riise (er det ikke det han heter?) med den grusomme bananreklamen. Aldri noensinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du? Jeg liker den, jeg :)

 

De jeg ikke liker er:

 

Oreo - den gutten der er bare ekkel, spesielt når han har spist av kjeksen og bokser med armene i været.

 

Tele2 - faen, jeg er lei av de sauene.

 

Bama - grøss....ekle fotballspillere + auto tune = no no!

 

Omo - " Omo Coloj". Hva er det med nordlendinger og R?

 

Posten - altså, reklamen er god, men jeg synes det er så ekkelt med de påklistra ansiktene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oreo

Den med de tre ungdommene som forteller hvor gamle de er

Netcom

Makrell i tomat

Alle disse clearblurelaterte reklamene

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva det er med nordlendinger og R? Eh....den var ny.....

 

Forøvrig er det en østlending som prøver å snakke nordlending i den reklamen, uten nevneverdig hell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg hører om noen som LIKER den Morten Gamst-reklamen....sier jo sitt at Truls presenterte den reklamen som om det var en parodi under gullruten, også spilte de den nøyaktig som den var :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være det er den jeg ikke liker da. Østlendingen som prøver seg på nordlandsdialekt =) Det jeg mente med R er at de aller fleste nordlendinger jeg har truffet uttaler R mer som æjj. Ikke at det er noe gale med det,jeg vet det er dialekt. Klarer bare ikke helt å like det. Foruten det så er nordlandsdialekten herlig! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med at den clearblue reklamen er skikkelig teit. Og at hun heter Claire gjør bare reklamen enda teitere med tanke på at clearblue og clair er nesten samme uttale..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Riiiiiiiiikola reklamen på FEM!!!!! hater den mannen som roper rikola! Kutter lyden så fort jeg ser den kommer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå! ONECALL!

 

DEN er irriterende, den! Hun der jenta som står der med de utrolig stygge klærne og sier "ONECALL" hundre ganger,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noe nordlendinger har i dialekten ift R, er det at noen stemmer den - liksom presser den ut mellom tennene. Skjønner? Mange i Lofoten og Vesterålen snakker sånn.. Kommer selv fra litt lenger sør i Nordland, og har aldri hørt at noen som ikke har talefeil sier J for R.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000 dårlige reklamer.. men en som er ubeskrivelig er

Posten-reklama med hunden.. han som legger seg på togskinnene..

:'( griner hver gang jeg ser den!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle de helt logiske vaskemiddel reklamene der ungene har rundt å grise som bare det å mor går rundt å smiler. f,ek hvorfor spiser barna bløtkake med hendene eller han som kaster pizzaen på gulvet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...