Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 9. april 2011 #1 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg er veldig bekymret for om det i det hele tatt er noe inni magen min. Jeg kunne så inderlig tenkt meg på tidlig UL en av de siste par dagene før påske, men da er jeg 5+0 eller 5+1 etter mine beregninger. Er det mulig å se noe som helst da? Idag er jeg 3+4. Hva om en blir sendt på tidlig UL og en ikke ser hjerteslag? Blir en automatisk satt opp på ny UL en ukes tid senere da eller noe sånt? Jeg vil så gjerne få bekreftet at det faktisk er noe der! Eller er det best om jeg venter til over påske med å dra på UL? Da er jeg jo 6+0 ihvertfall, tror jeg, selv om jeg ikke er helt sikker på nøyaktig hvor langt på vei jeg er. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143122563-n%C3%A5r-kan-en-se-hjerteaktivitet-p%C3%A5-ul/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lissja* Skrevet 9. april 2011 #2 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg er ganske lik deg fordi jge fratidligere har 3 sa bak meg.. er videresendt til sykehus nå for oppfølging og venter på ul. Legen min sa dette ikke var noe vits før uke 7, da kan man se hjerte. Noen ser det i uke 6 også har jeg lest ) Håper du får en ul og kan roe deg på dette. Jeg skal selv ta ul før vi reiser bort i påska, for å være mer sikker. Jeg er i dag 5+2. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143122563-n%C3%A5r-kan-en-se-hjerteaktivitet-p%C3%A5-ul/#findComment-143122774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 9. april 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 9. april 2011 Du har jo mye bedre grunn enn meg til tidlig ultralyd. Er spent på om jeg i det hele tatt får det da. Men jeg lurer på om jeg kan ha hatt en tidlig SA forrige syklus siden mensen var 10 dager for sein, og jeg hadde lenger og kraftigere mens enn jeg pleier å ha. Jeg hadde utallige graviditetssymptomer forrige syklus og var til og med så kvalm i perioder av jeg brakk meg. Jeg var overbevist om at jeg var gravid, men testene var negative da. Å så kom jo mensen til slutt. Og nå så hadde jeg litt brun utflod igår kveld. Men ikke noe mer idag. Mer eggehvit med gulskjer idag. Jeg får vel kanskje bare smøre meg med tålmodighet til over påske da hvis 5 uker er alt for tidlig til å se noe. Men kanskje jeg kan snakke med legen min før påske, og høre om en tidlig UL rett over påske....? Det hadde nok beroliget meg veldig å fått sett hjerteslag. Jeg er også bekymret for beinmargsbrokk siden jeg har hatt lite folat tidligere. Jeg har tatt tilskudd hver dag de siste tre ukene, og litt periodevis siden oktober da vi begynte prøvingen, men jeg er bekymret likevel. Når på UL kan de egentlig se en evt beinmargsbrokk? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143122563-n%C3%A5r-kan-en-se-hjerteaktivitet-p%C3%A5-ul/#findComment-143122912 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå