-mtp- Skrevet 9. april 2011 #1 Del Skrevet 9. april 2011 vil du ta en titt på meg? finner ikke dne andre tården eg tror du har spåd meg i... Og holder no på å skrive med hva de forskjellige ser ser du noe inne graviditet,kjønn flytting? huskjøp? jobb? forlovelse/ekteskap? 17 04 86 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143122496-zassy/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
zassy☆ Skrevet 9. april 2011 #2 Del Skrevet 9. april 2011 Hei du, dette skrev jeg til deg sist: "Følelsen jeg fikk med en gang var at du ikke er gravid, men kortene sier noe annet..så ble litt forvirret. Så ja fikk opp graviditet på deg eller at du kan bli det "når som helst" hvis du vil det selv da. Tror du er en person som blir lett gravid? Ang forlovelse/ekteskap ser jeg ikke noe i nær fremtid..er dette noe dere "diskuterer" litt? hehe, får liksom opp prat om dette..akkurat som at han må overbevises litt? " Får fortsatt opp at du kan bli gravid når du egentlig ønsker det selv, du bestemmer litt her.. men samtidig ser jeg ikke noe i nær fremtid, du kommer kanskje til å vente en tid med dette? Og ettersom det da ikke kommer opp her i nærmeste fremtid blir det litt vanskelig for meg å si noen tid på dette. Kanskje det endrer seg og jeg får opp noe hvis/når dere bestemmer dere for å bli gravide? Mulig jeg er på bærtur Flytting/huskjøp, her kom det opp noe med det samme! Er dere på leting nå tro? Får opp et hjem her, får rett og slett opp flytting! Får også opp flere personer her og vet ikke helt hvordan jeg skal plassere det..er det de som flytter sammen med deg kanskje? Får opp gutt og jente?dine barn? Får også opp mann og muligens enda en jente? Hmm..mye folk her iallefall! Kan være det er sammenheng med noe annet i forhold til flyttingen. Kanskje får du mye flyttehjelp? Fornøyd med nytt hjem iallefall! Når det gjelder jobbsituasjonen så det litt mørkere ut :S Sier nå det som kommer nå jeg..håper det er greit! Akkurat som du slutter eller har sluttet i en jobb? Får rett og slett opp tap av jobb. Får opp diskusjoner rundt dette, forhandlinger..og at du må lytte til magefølelsen og følge den, du vet innerst inne hva som er rett her..Du bryter opp og går videre, du lærer av dette selv om det kan være hardt å gå gjennom der og da. Får videre opp hjelp av andre, økonomisk støtte? Hjelp til å skaffe ny jobb? Du får i allefall støtte her så det går fint å komme seg gjennom det. Det er lurt å gå videre her, det er det du vil tjene på i lengden, personlig har du veldig godt av det. Mulig dette allerede er fortid? Har i blant litt problemer med å se hva som har skjedd og hva som kommer. Ekteskap/forlovelse så jeg på sist som sitert øverst Håper du fikk noe ut av dette og kan noe stemme? Ha en fin lørdagskveld videre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143122496-zassy/#findComment-143122943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-mtp- Skrevet 9. april 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 9. april 2011 tusen takk, da er det lagret på maskinen så skal gi en lyd så snart noe av dette skjer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143122496-zassy/#findComment-143122993 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå