Gå til innhold

Hva ble den smarteste jenta på ungdomskolen når hun ble voksen da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun ene er lege, hun andre kiropraktor og hun tredje er personlig trener...;)

Den kuleste jenta derimot droppet ut fra videregående og ble gravid som 19 åring. Er i dag (30år) alenemor og utdannet frisør tror jeg...

De andre ba meg om hjelp til leksene (ikke alltid jeg gadd å hjelpe dem). I dag er jeg psykopatoffer, dessverre. Men kanskje en dag jeg blir meg selv og kan greie en ettertraktet 100% jobb ;-P

Annonse

Hun som var den med beste karakterene på ungdomsskolen er forsker. Aner ikkje HVA hun forsker på. Hun var en grå mus, religiøs (like religiøse foreldre) og jeg tror ikke hun er gift har barn...Hun er nå 40++

Den "dummeste"??? Vet jeg vel egentelig ikke hvem som var, men en av dem, ble iallefall mor ganske tidlig, etter å ha gått et år på "husmorskole".

OG den peneste gutten som de fleste svermet for...Han kom ut av skapet, og har vel ikke sett på en jente etter ungdomsskolen!! hihi... Hadde vi visst!!

Om jeg var smartest på skolen vet jeg ikke, men vi var to som hadde rykte på oss til å være smarte, og som hadde toppkarakterer i det meste, og den andre var en gutt. Tror han er flygeleder i dag.

Jeg er psykolog, på god vei til å bli psykologspesialist. Har giftet meg med mitt livs kjærlighet, og vi har foreløpig et barn sammen. Håper på flere snart. ;)

Vet ikke om det var ungdomsskolen, men denne jenta var en skikkelig lesehest, selvgod som bare F. Hun studerer enda, sitter hver helg på skolen med nesa i ei bok.

Har forøvrig andre fra ungdomskoleklassen som ikke var så smarte da, men som likevel "har blitt noe".

Annonse

Hun ble lege.. Tror hun holder på å utdanne seg som spesialist nå... :) Jeg unner henne alt godt, hun har alltid jobbet hardt for karakterene sine, og vi var nok litt konkurrenter på skolen, for det var hun og jeg som fikk best karakterer, men jeg måtte ikke jobbe for dem, så derfor tok jeg for lett på det da jeg kom på høgskolen, og ble aldri noe.. :)

Den smarteste jenta er snart sykepleier (har bare bachloren igjen). Og jeg som var den "populære" festejenta ble gravid tidlig, er alenemamma til to (samme far) -men går førsteåret på sykepleien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...