Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk bekreftet fra lege når jeg var i uke 10 at jeg hadde bekkenløsning med gangvansker..Er desverre blitt 100% sykemeldt nå,(er i uke 36) men begynte veldig fort med behandling hos fysioterapeut..og takket være henne så er ikke jeg sengeliggende..Har gode og dårlige dager..Hvor krykker er min beste venn...

Nevn dette for lege,og rådfør deg:)

Lykke til:)

• 1 måned senere...

Har du vært gravid før? Jeg merket bekkenløsning allerede før positiv test denne gangen - har ei jente fra før. Da jeg etterhvert kontaktet lege og kom meg til fysioterapeut, viste det seg at smertene først og fremst kom fra bekkenlåsning som stammet fra forrige svangerskap. Etter tre timer hos osteopat var jeg nesten god.

Anbefaler deg å få det sjekket ut hva det er. Låsning merkes oftest som iling nedover det ene benet, fikk jeg beskjed om. Lykke til

Annonse

Det er ofte slik en kjenner starten på bekkenløsning. Noen ganger kan den og minne om falsk isjas, siden kroppen overkompenserer for det ustabile bekkenet med å anspenne rumpemuskulaturen som igjen kan klemme på nerver. Jeg har kraftig bl og har smerter både nede ved halebeinet, inni rumpeballene, foran på skambeinet osv. Får og samme smerter som HI der de kan stråle fra bekkenet og ned til foten.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...