Gå til innhold

modningsakupunktur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor langt må man være for å ta det og fungerer det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal starte opp med det i uke 38 men har hørt noen starter før også. Er vel ikke alle det funker for men jeg mener det er verdt et forsøk :)

Skrevet

Jeg tengte jeg skulle prøve d, men siden jeg nesten svimer av bare jordmor skal ta mål av magen så tror jeg at jeg skal stå over. takkler ikke å havne på ryggen da blir jeg kjempe dårlig.

der jeg går til fysio starter de i uke 36.

Skrevet

Du blir lagt på siden når du skal få akupunktur, det blir i hvert fall jeg (hos Mille på Familieklinikken i Oslo). :)

Jeg beg. i forrige uke når jeg var 37 uker på vei.

Skrevet

Hei! Jeg begynte ca 2 mnd før forrige gang...(men da fikk jeg hovedsaklig behandling for ryggen!) Men datteren min kom på termin :)

Nålen ble satt nederst på foten på meg...så man kan sikkert sitte!?

Skrevet

jeg starta i forrige uke - uke 33. Og jeg sitter i en behagelig stol :) Alle nålene jeg får sitter fra knærne og helt ned til lilletåa. Men så får jeg behandling for både modning og snuing.... prøves det som prøves kan :)

Husk at modningsakupunktur ikke er for å føde før termin, men for å gjøre åpningsfasen lettere/raskere bl.a. Håper det funker :)

Skrevet

Hei, jeg begynte med modning i uke 37, to ganger i uken.

Jeg ligger på siden med en nål på hver hånd, en på magen, to i korsryggen, en i hvert kne og en på innsiden av hver ankel.

Jeg tror det er litt forskjellig fra plass til plass, og om det er hos jordmor eller akupunkktør man gjør det.

At det funker, håper jeg jo men får ikke svar på det antagelig før etter/under fødselen.

Men husk, alle reagerer forskjellig og det er ikke alltid man kan være helt sikre på om det har hjulpet i det hele tatt.

Men vi får krysse fingrene å håpe ^^

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...