Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:) Har aldri prøvd meg på dette ,så dette var spennende:)

Er født 06.02.86

Lurer veldig på åssen kjønn vi får.Har termin 04.10.11

Også litt om fødselen kommer til å gå bra.Vi vurderer å flytte litt nærmere familie,men er veldig i tvil om det kanskje bare er like greit å bli boende der vi er nå!

Håper du klarer å se noe:)

-WhiteLilymedtreknopper-

hihi eg vet men fikk iallefall opp helger, men kansje din mann og du finner veien ut frem og gjør det slutt igjen siden eg fikk opp fra nyåret får du jobb mandag-fredag?

hoff nei no skal ike eg bland meg mer inn her og si noe mer... Håper du og han finner en måte dere begge 2 trivest på :)

Annonse

SER IKKE PÅ FLERE I DAG ENN DE SOM HAR SKREVE SEG PÅ OVER DETTE INNLEGGET !!!!!!!!!

men svarer på spm uten å spå :)

Kommer med slike tråder hverdag, men tar meg først av de som ikke er blitt spåd før i en av mine "slike" tråder...

Men ikke slutt å skriv, skal prøve å ta alle som spør og jo mer eg ser jo mer svarer eg.. :D Blir kanjse litt kor i svarene inni mellom men det får heller vere :P

tusen takk for at du ville spå meg , stemmer at jeg venter ei jente :-) er ikke hjemmeværende men har en jobb i helsevesnet men tenkte om jeg kom til og bytte jobb etter permisjonen , kunne tenkt meg en dag jobb etterhver , skjønner helt at du ikke vill spå han tenkte bare på om han fikk fast jobb der han var nå , er for tiden innleid i 6 mnd :-)

-Somalibaby-

ser en gutt rundt deg :)

fødsel kommer til å gå fint, kansje litt verre enn du har trodd, men når det er over kommer komentaren som" var det ikke verre, eg som hadde grua meg så masse!!!! er klar for neste mann eg no :p"

Annonse

-zassy☆-

kjære deg, tror eg har hoppet over deg :( sog nett over alle no og da kunne eg ikke se at eg hadde svart deg i noen tråder her :( beklager så masse..

eg ser for meg deg jobbe meg gamle folk, som på aldershjem osv :P men vet ikke helt om det er ditt største ønske...

ble veldig usikker her... Skole sier du jobber du som det nå? tviler du kommer til å jobbe med det ut livet liksom, men også noe innen økonomi- resepsjon i hotell eller i IT-bransjen... har du noe mer ide ut i fra dette?

Jo men du har jo svart meg! :-D I den andre tråden (der du skulle spå noen i en time i kveld) Har akkurat lagt tilbakemelding til deg der :)

Jeg jobber ikke med skole nei, snakket om jeg skal ta mer skole/utdanning altså. Aldershjem er utelukket for meg..jobber som sekretær nå og trives godt egentlig, men er ikke i helt rett jobb likevel.. skal jeg gå mer skole blir det evt økonomi/adm, men tviler på at jeg kommer til å gjøre det. Vet vel egentlig at "kontorjobb" er det rette for meg, men fins jo mye innen det..skulle ønske jeg hadde fått mer veiledning før jeg tok mine tre utdanninger..hehe.. snakk om å hoppe på noe nytt for å komme meg videre/unna det andre uten å egentlig finne meg selv likevel :P

Jaja jeg finner vel forhåpentligvis noe tilslutt ;) TAKK :-D

Hei.lurer på om du får opp hvilket kjønn lille babyen i magen min blir?

termindato?

fødselsforløp?

og så lurer jeg på om det blir noe giftermål i nær fremtid med meg og samboer?

er født 31.01.77 og han 01.10.65

og om det er lenge til vi får vårt eget hus?

håper du får opp noe:)

Hei :o)

Først vil jeg si at du så riktig på meg her for noen dager siden. Jeg var ikke gravid, slik min venninne drømte. ;o)

Så lurer jeg på om du ser noen fler barn på meg, og hvilke kjønn, og når de kommer?

Ellers lurer jeg på om studiene jeg begynner nå vil gå bra? Vil jeg klare å kombinere dette med jobb? Har en god følelse selv... men synes nesten det er litt ekkelt at jeg er så optimistisk til fremtiden. Både studiemessig, jobbmessig og økonomimessig. Føler liksom jeg har vært i en dal, og at det bare går oppover. Stemmer dette tro? ;o)

Ellers må du bare fortelle meg om du kommer over noe mer...

Jeg er født 041082...

Tusen takk!

Spent :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...