-mtp- Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 Trenger noen prøve kaniner, holder på å utvikle mine synsk evner men ennå er eg veldig usikker.. Men om du tåler at eg snakker i staur og vegg så skriv deg på her.... Må ha fødsels dato og eller mye info rundt det du ønsker å vite mer om, da eg ennå er på nybegynner stadie... Såpr ikke anonyme.! tar kun de som eg får opp på, de som ikke får svar får eg ikke opp så masse på eller veldig usikker....
Gjest Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 lol *bombe* at jeg slenger meg på her lurer seff på meg og mannen , 080377 og han 050774 men også om du får inn noe mer på skolegangen min? tar i mot med åpne armer! og tja, jeg bor i telemark, skal flytte til akershus, har tre barn, har en mann jeg ikke vet frem eller tilbake på, han har tre barn og så leter jeg etter jobb jeg kan kombinere med skole. og ikke har jeg noe sted å bo fra 1. juni og ikke har jeg søkt barnehageplass fra høsten LOL det var et kort resyme varm klem fra virra lilja
KimbosBaby Skrevet 9. april 2011 #3 Skrevet 9. april 2011 Hei hei, er 17 dpo i dag, negativ test i går, kvalm, svett, sulten, dårlig form+++ Når burde jeg ta en ny test? Hvor mange barn kan du se på meg til sammen? Og hvilke kjønn? ;-) 230885 Takk takk ;-)
vs91 Skrevet 9. april 2011 #4 Skrevet 9. april 2011 Hei:) Kan du se noen flytting å jobb som skjer før august, på både meg å samboer? Meg 181091 Han 190591 Tusen takk:D
Prompeloff Skrevet 9. april 2011 #5 Skrevet 9. april 2011 Hei -mtp- Jeg er nysgjerrig på kjønn samt hvordan fødselen min kommer til å bli. Hvordan ser det ut i forhold til samboeren. Blir det bryllup etterhvert? Mitt f.nr 230284, hans f.nr 181275. Termindato: 050711 - Auro84
zassy☆ Skrevet 9. april 2011 #6 Skrevet 9. april 2011 Hehe skriver meg på her også jeg Hvis du vil se på meg så lurer jeg mest på jobb og hva jeg egentlig passer til å jobbe med? Om du ser om jeg får meg ny jobb osv..Jeg har flere utdanninger men vet ikke om noen av dem egentlig passer meg, orker egentlig ikke mer skole, men lurer på om jeg burde. Si fra hvis du trenger mer info. Hva er det meningen jeg skal holde på med? :)230982. Takk på forhånd, gøy hvis du ser noe, hvis ikke går det også fint :-D Klem!
-mtp- Skrevet 9. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2011 -WhiteLilymedtreknopper- hehe bare koselig det sog på deg i går også med kort/pendel så har jo mye bak der, så kansje et godt forslag at du meldte deg opp her Også spår jo du selv også, så håper du kan gi meg svar som ja det stemmer eller hallo hvor er du på vei no.. nord eller øst for eg står ennå i ro Er som sagt ny på dette, så håpet at noen av dere spå damer ville skrive her.... Får en litt bedre følelse om at eg kan snakke bedre med dere med spåing enn de andre da dere selv vet hvordan det er med spå og rett+ feil... Men som sagt eg fikk opp at du får bhg-plass fra august av og får opp at du og din mann ikke har den beste kjemien... Du tenker masse på det osv... Og at din datter kommer til å bruke 1 uke på "tilvenning" på skolen slik vi alle gjør Da begynner eg deg gamle mor får en flott start på skolen, får in at det kommer til å vere mye lesing og "stress" i begynnelsen men dette kommer seg i utover vinteren og du får kjørt deg litt inn Hmmm kan ta tid dette får litt inn her og der men men vi er under læring... Du kommer til å jobbe på en spa på deltid.. Kanjse det bare er i helgene til å begynne med + 2 onsdager i mnd... du kommer til å ta deg fri fra jobben når det kommer til eksamen og slik men eller står du på.. Fra februar/mars av kommer du til å jobbe litt mer, er mer kommet i gang med det du driver med, kansje du da får deg en praksis plass... at du kommer til å jobbe nesten hverdag på dette stedet fra mandag-fredag... du får mye hjelp av de som jobber der, de vet du studerer og du kan gjerne sitte å lese i pauser og vente tid, får inn at du får mye lure råd som ikke står i lære bøker, som igjen er et stort + når det gjelder eksamens praksis.. Stå på dette er du skapt til, strev i begynnelsen vil det være men dine jobb kolegare vil vere der for deg hele veien, og gi deg råd du trenger ikke å spøør alltid om det. Det er di som begynner å snakker slik gjør eg det, lettest måte, prøv heller slik blir ike så fort øm i fingrene osv håper noe av dette kommer til å stemme men tiden får vise
dibido Skrevet 9. april 2011 #8 Skrevet 9. april 2011 Hei Lurer på mye egentlig , du så på meg istad ang kjærligheten. Finnes det ikke noe for meg før 2014 ? Får jeg fast jobb etter endt utdanning ? Når ser du neste barn på meg ? eventuelt kjønn? Om du får opp andre ting er det spennendes å høre 180590
Medicus Trondheim Skrevet 9. april 2011 #9 Skrevet 9. april 2011 Hei. Jeg har flere Ivf forsøk og insaminerins forsøk med donorsæd bak meg. Kan du se om jeg blir gravid i 2011? Fødselsdato er 101276
-mtp- Skrevet 9. april 2011 Forfatter #10 Skrevet 9. april 2011 -KimbosBaby- ser at mai mnd. men også at mandag vil gi deg et svar på graviditet eller ikke... 3 barn totalt
-mtp- Skrevet 9. april 2011 Forfatter #11 Skrevet 9. april 2011 -vs91- hei kan se på deg men ikke din sambo... da eg rekner med at han ikke vet at du har spurt meg om dette.. ser at du ikke har noe jobb no, men det tror eg selv er helt feil hihi... men iallefall juni mnd vil det skje noe? når skal du ha sommer ferie?
ynnamor Skrevet 9. april 2011 #12 Skrevet 9. april 2011 Hei mtp. Jeg er prøver akkurat nå, men er veldig usikker på om et barn til er det rette for oss. Vi har to på 8 og 10 år. Hva ser du rundt dette? Flere av dere har spådd at jeg blir gravid i løpet av sommeren, men jeg er altså usikker på om jeg kommer til og prøve fler ganger. Hører veldig gjerne hva du har og si om dette. 090174
twinmother Skrevet 9. april 2011 #13 Skrevet 9. april 2011 26 år venter mitt 4 barn termin 26 mai ser du når jeg føder og kjønn har 2 gutter født i 2006 og ei jente født i 2009 fra før og hvordan går det med jobb og økonomi fremover på både meg og mannen jeg født 130784 mannen min 260379
-mtp- Skrevet 9. april 2011 Forfatter #14 Skrevet 9. april 2011 -Auro84- ser ikke noe ekteskap på dere, men forlovelse ser eg på dere om dere ikke alt er forlovet fødsel kommer til å vere smerte en stund så får du noen morsomme stunder for deg selv : hihi og så kommer siste innspurt med smerter igjen før lille nurke er ute.. Totalt-10 timer
-mtp- Skrevet 9. april 2011 Forfatter #15 Skrevet 9. april 2011 -ynnamor- sog på deg i den andre tråden men det var med kort, men kan ta deg slik en annen dag tar de som eg ikke har sett på i dag men kom¨mer til å ha slike hverdag fremover no for å bli bedre så sleng deg gjerne på
ynnamor Skrevet 9. april 2011 #17 Skrevet 9. april 2011 Hei igjen. Leste i din andre tråd at du ikke ville si noe om dette. At det var vår avgjørelse. Ser du om jeg er gravid nå da? Har IKM neste uke. 090174
vs91 Skrevet 9. april 2011 #18 Skrevet 9. april 2011 Nei han vet ikke om det:p ja jeg klarer ikke har så fryktelig plage med bekkene:( Hva skjer i juni? Ser du noe flytting, vill bort herfa nå å komme nermere fam:) Juni eller juli det er ikke helt bestemt enda
-mtp- Skrevet 9. april 2011 Forfatter #19 Skrevet 9. april 2011 -dibido- skriver det samme til deg som til de andre eg har sett på i dag ser mest på nye no som eg ikke har spådd i dag, men kommer til å lage nye tråder hverdag fremover for å bli bedre, så sleng dere på det er bare koselig det så skal eg svare så mangen eg kan per dag Og nei vente tiden er ikke lang, vil ikke at folk skal vente i mer enn max 2-3 dager før eg svarer
-mtp- Skrevet 9. april 2011 Forfatter #23 Skrevet 9. april 2011 -ynnamor- eg ser iallefall at du kommer til å bli gravid, men litt usikker på denne mnd eller mai mnd.. er liksom de som eg ser formeg
Gjest Skrevet 9. april 2011 #24 Skrevet 9. april 2011 oi så spennende -mtp-!!! jeg har bestemt meg for å gi mannen en sjanse til under visse forutsetninger og tidsfrist. så får se hvordan han tar det. jeg har ennå ikke gitt tilbakemelding på han om det, men skal ha meg noen dager av hele greia og tenker å gi han tilbakemelding om det i morgen kveld så det kan vippe begge veier siden han ikke har hørt fra meg siden i går morges og nok er rimlig frustrert. men jeg må bare tenke på meg og ta mine egne valg denne gangen. er super happy for det du ser på lille tuppa mi, hun er super sjenert og ikke en som søker ut, men har lagt merke til at mange søker til henne i barnehagen, så får håpe det blir sånn i skolesammenheng også er jo en stor påkjenning å flytte rett før skolestart, så kjenner mye på den følelsen, men vet jeg ikke klarer å bo her mer.. så det er liksom ikke noe valg :/ super interessant at du får opp den type jobb på meg, jeg er jo åpen for absolutt alt, og om jeg skulle finne noe som er relatert til skolen er jo det heaven!! gleder meg masse, men vet at anatomi og patologi er tunge fag og noe jeg må jobbe mye med.. men har høsten til det, så det letner def etter jul ))) men om jeg skal jobbe helgene så kan jeg jo ikke være alene ?! hehe klemmer i haugevis og synes det er super stas å være kanin )))))
-mtp- Skrevet 9. april 2011 Forfatter #25 Skrevet 9. april 2011 -twinmother- ser en jente og at hun kommer noen dager før termin.. får ikke noe mer inn hva dato.. jobb på deg, er du hjemmerværende? har du vert det etter at jenta ble født i 2009? ser ikke på din mann da han helt sikkert ike vet at du pørver å få han spåd da blir liksom alt bare et rot og feil håper du skjønner det, og ikke tror eg er den dritt kjerringa pga det men ser gjerne på deg igjen.. Legger inn tråder om dette hverdag no så håper i grunnen dere vil fortsette selv om eg kan ta feil og rett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå