kine Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 Det minner meg om en eldre mann, men det er nok fordi jeg kun kjenner en eldre mann som heter det. Det er nok et navn jeg måttet høre litt for å like tror jeg, men jeg liker i grunn eldre navn altså
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 9. april 2011 #3 Skrevet 9. april 2011 det syns jeg var et kjedelig navn, men vi er jo forskjellige:)
Lille*Frue* Skrevet 10. april 2011 #6 Skrevet 10. april 2011 Jeg syns det er ett fint, OG ett sterkt navn Go For It
***tullemor*** Skrevet 10. april 2011 #7 Skrevet 10. april 2011 Kjempekult!! Har vurdert det selv.. Solid navn
Sorgenfri Skrevet 10. april 2011 #9 Skrevet 10. april 2011 Superfint! Er så lei av alle isak-daniel-sander-lukas-markus-oliver-liam-emil-tobias-william-osv.. Digger gamle, ordentlige navn som ikke er totalt oppbrukte! For det er de.. Booooring. Arthur er stilig =)
Jordbæret <3 Skrevet 11. april 2011 #10 Skrevet 11. april 2011 Enig med Sorgenfri. Jeg synes Arthur er kjempestilig og helt annerledes enn disse poppisnavnene. Absolutt ikke et kjedelig navn. Vi skal ha et gammeldags navn på babyen vår. Jeg tenknte lenge på Nikoline, men så leste jeg at det begynner å bli veldig populært, så da utgår det. Men det finnes jo mange andre gamle navn som ikke er superpopulære.
Alida*Englebarn Skrevet 11. april 2011 #11 Skrevet 11. april 2011 Jeg synes det er et vakkert navn, både et gammelt navn og til å ta fram igjen:-) Liker også Waldemar, Valdemar og Aksel:-) :-)
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 11. april 2011 #12 Skrevet 11. april 2011 Det är kult när jag bara tänker på namnet. Men så har vi en polack som hjälper oss med utearete här hemma som är ganska fet och tunn hårig, som naturligvis heter Arthur..då är det inte så fint...haha men snäll är han..hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå