Gå til innhold

flere som teller rier og har mens murringer?.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter på rieteller.no og har noen tak hvert 7 minutt ca..... har mye murringer imellom takene og rar i kroppen...... kjennes ut som jeg på på do men kommer ingenting når jeg presser.... hmm.... lurer på om det kan være starten på noe? har hatt to netter med rier som har gitt seg etter fire timer så håper jo at det ikke gir seg nå........

har 1 uke igjen til termin...... flere som har vondter nå ?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg satt på rieteller.no tidligere i dag, men så ga det seg etter noen timer...blir så frustrert! Føles rart å bli sint fordi det slutter å gjøre vondt:)

Har hatt mensmurringer den siste uka, masse nedpress og generelt mye vondter. Prøvde å gå en tur tidligere, da tok det seg oppigjen, men takene er ikke regelmessige nå.

Håper du fortsetter å ha vondt:)

Skrevet

ja det er sånn den siste uken min har vært og... masse murringer og press .... argh... håper du får vondt igjen og da:)

tvi tvi for mer vondt!!!!

Skrevet

åhhh...mista litt motet jeg nå!! hehe:) Ser dere har gått så lenge!! Jeg begynte i går og har bare generellt litt vondter og mye kynnere! Veldig smerter i korsrygg! Var værst i natt, men ikke noe regelmessig! Slimproppen gikk igår, men det behøver jo ikke ha noe å si! Hadde kanskje håpa det skjedde noe i løpet av helga jeg da, men får vel belage meg på at det fortsatt kan ta noen dager...hehe:)

Skrevet

he he det er jo veeldig forskjellig hvor lenge man går sånn.... kan jo være du er heldig og slipper unna lurerier? håper på det da:) når har du termin da?

Skrevet

Har hatt myyyye nedpress idag, og vonde kynnere! Kom vel kanskje av at jeg besteg en fjelltopp på 1 1/2 time i formiddag..

Føles ut som om det er noe mer som vil ut når jeg er på do, veldig ubehagelig!

Nå har jeg lagt på sofaen med regelmessige smerter i ryggen og magen i 1 1/2 time med ca 13-15 min mellomrom, spent på om det fortsetter inatt:)

Har ikke termin før 30, men det er akkurat utenfor den premature "grensen", så hun kan bare komme:)

Skrevet

spennende!!!! jeg har fortsatt tak hvert 7 minutt og de har økt litt i smerte men ikke i tidsrom...... kjennes ut som jeg revner inni underlivet av og ttil.... hehe vanskelig å forklare------ og jenta i magen kaver veldig mellom hvert tak..... håper bare det øker nå og ikke gir seg!!!! tvi tviiiii

Skrevet

Da har jeg satt meg ned foran rietelleren også. Veldig i tvil om dette her er tidlige rier, eller om det bare er masrier som det har vært i mange dager nå.. Stod opp for 20 min ca, og har til nå bare hat 2-3tak, og er ikke fryktelig regelmessig heller, 7-15 min mellom hver. Men får nå uansett ikke sove da, så kan like så godt sitte her ;) Er forresten 36+4, så er litt tidlig ute om det evnt er fødselsrier..:)

Er fryktelig stille i magen min da, kjenner bare noen få bevegelser innimellom, gjort det i hele dag og i går...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...