Gå til innhold

Er det bare jeg som synes Dyreparken i Kristiansand er et oppskrytt høl?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har aldri vært der så jeg kan ikke svare deg, men jeg synest beskrivelsen din passer veldig bra på akvariet i Bergen. Det er overprisa, kommersielt, dårlig vedlikeholdt, og ikke særlig stilig. Synest at slike akvarier i utlandet har holdt mye høyere standard. Men vi drar jo, da ungene synest det er gøy, de liker seg jo der.

Ja det er bare du. Dyreparken er fantastisk! Men klart, det er mye pes og køståing i fellesferien.. Kunne unngått det. Hold dere hjemme så er det ihvertfall en familie mindre føre meg i køene..

Annonse

Helt enig angående Akvariet i Bergen...det er overpriset, og nå for tiden er jo halvparten av attraksjonene stengt eller tomme. Utrolig skuffende...og hvorfor i all verden klarer de ikke å få vekk den sinnsyke stanken i det gamle apeburet?? Enda dyrene er flyttet, stinker det så sterkt ammoniakk fra det gamle buret at det er vanskelig å trekke pusten når man går forbi...Sinnsykt ekkelt.

Hæ? Syns dere virkelig det? Vi har vært der to ganger med jenta vår, og syns det er en kjempefin plass:) Er man heldig med været (og ikke er der midt i fellesferien) så er det jo helt nydelig å spasere rundt der! Er jo aktiviteter både for store og små. Maaaasse fine dyr å se på, kaptein sabeltann, kardemommeby, bondegård, trøbåter, tivoli (ikke så stort det da, men godt nok for de små), badeland og masse mer:) Parken er jo så flott i seg selv. Første gang jeg hører at noen sier det motsatte:)

Annonse

Syns det er oppskrytt, ja. Sabeltann-byen er en eneste stor butikk, og den zoologiske delen, vel dyra har det sikkert fint, de, for de har mange gjømmeplasser. Har ennå ikke sett annet enn geiter og giraffer der, de andre bare stakk seg vekk (som jo er naturlig for dem, men ikke noe å betale penger for.) Så et gårdsbesøk med geiter og høns er mye morsommere for mine barn.

For øvrig har jeg også vært i Akvariet i Bergen nylig, det var faktisk mye mer interessant! Både for stor og liten.

Synes DYREparken er flott vi. Og vi har vært der mange ganger.

I fellesferien er det nesten umulig å se dyr, men utenom sesongen er det kjempetrivelig. Er man med på foringen i Nordisk villmark, får man sett alle dyrene der. Det samme med Løvene og tingerne.

Kardemommeby og sabeltann er jo bonus. Greit at sabeltann er kommersielt, men kardemommeby er fantastisk koselig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...