kinaputten Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 omtrent samme som skravle og anonym..... men jeg plages med å konvertere den fra mini til større, så om noen har en stokke seng, så rop ut
litenprins + spire Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 Jeg har stokke seng Hva plages du med?
kinaputten Skrevet 9. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2011 synes det er så vanskelig å få endestykkene til å passe sammen, så nå lurere jeg på om de "pinnene" som er i hver ende skal fjernes når man konverterer til større seng. Har prøvd å se på bruksanvisningen på stokke.com, og der ser det ut som om de pinnene ikke er der. Håper du forstår hva jeg mener (nesten så jeg ikke forstår det selv
kinaputten Skrevet 9. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2011 takk for svar, da blir det seng på mini alikevel
Aliena Skrevet 9. april 2011 #6 Skrevet 9. april 2011 Lykke til:-) Vi omgjorde sengen fra baby til større i går.
kinaputten Skrevet 9. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2011 hvor gammel er din baby og har du bunnen på det nederste hakket? Min er 5 mnd og er litt i tvil om jeg skal senke bunnen. Han er ikke i nærheten av å ville reise seg enda, men det kan jo fort skje
Aliena Skrevet 9. april 2011 #8 Skrevet 9. april 2011 Babyen er 4,5 mnd. Vi har den på det øverste hakket, og har tenkt til å ha den sånn til han kan stå. Å ha den på det nederste tenker jeg blir litt tungt, når man må bøye seg så langt ned.
kinaputten Skrevet 9. april 2011 Forfatter #9 Skrevet 9. april 2011 samme jeg tenker, synes det var så langt ned dit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå