Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som bor i Oslo og skal ha barn i mai - juni ? hadde vært så koselig hengt med noen og delt ting med.. Er fullt sykemeldt om dagen og kjeeeeeder meg mye... Er ny her på forumet og skal ha mitt første barn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei :) jeg bor i skedsmo,ikke så langt unna oslo,hehehe :) jeg har termin 28.juni:) er fult sykmeldt jeg også....

Skrevet

nei, det er ikke langt fra Oslo... kjeder du deg om dagen da?? er lissom for sliten til alt og rasløs i sjelen... hvilken uke er du i nå? føler du deg bra form da? første barn? masse spørsmål.. syns det er koselig blir kjent med mennesker i lik situasjon :)

Skrevet

ja gjør d :) går i som regel å besøke mora mi å sånn :P er innflytta trønder,så kjenner ikke så mange herifra.....jeg er i uke 29 nå:) formen er bra,sliter med hodepine,men går til fysio,så d går bedre nå :) dette blir mitt 2. barn,har ei datter på 5 år fra før...jeg er 25 år :) hvor gammel er du?formen osv? ;) ja synes det er koslig jeg også :D alltid gøy å bli kjent me nye folk :D

Skrevet

Hei Hei :) Jeg har termin 20 juni...Jeg er også hjemme hele dagen...har svangerskapspermisjon fra jobben. Jeg bor like ved Ahus. Altid kjekt å bli kjent med nye mennesker :)

Klem fra Lene

Skrevet

hallo...jeg har termin 11.juni....har en sønn på 4 år (fyller 4 19.april)..venter nå ei jente...er fullt sykmeldt her oxo...bor i oslo, er 28 år...er 31+2...

hvor skal du føde Mamita_Linda?

jeg på ABC ullevål denne gangen...vil prøve vannfødsel...hadde epidural sist og var deilig det...men har veldig vondt i ryggen nå, etter fødselen...så vil ik ha det igjen...satser jeg på da :) u never know :)

Skrevet

Heisan!

Jeg har også termin 11.juni, dette er første baby da :-)

Sykemeldt og bor i Oslo (Majorstua), kunne vært koselig å bli kjent med flere i samme situasjon.

Jeg har plass på ullevål, har veldig lyst til vannfødsel på ABC, men tør ikke helt å si fra meg smertestillende... Og får vel ikke plass så sent uansett.

Skrevet

Formen er veldig opp og ned... mye kynnere, derfor ble jeg sykemeldt og sliter skikkelig med å finne en bra sitte og sovestilling om dagen.. hehe.. jeg er 32 år... besøker mamma mye selv, ikke mange som har fri på dagen.. og blir gaaaaal av å bare være med meg selv ;) hehehe

Skrevet

hei prinsesse på vei

er litt skummelt å ikke få smertestillende på første fødsel...man vet liksom ikke hva man begir seg ut på...men på ABC så er det slik at dersom det skulle bli nødvendig så tar de deg inn på vanlig fødestue på ullevål direkte...er jo rett ved siden av :) det har jeg spurt om....kan jo hende det blir så vondt at man ikke takler det likevel...:)

Skrevet

hva fordriver du dagene med da Lene? trenger tips om du har noen.. lei av husarbeid nå.. hehe

Skrevet

Hei feris :)

nesten termin samtidlig som meg da, har 10 selv ;) skal også føde på ullevål, men på vanlig... har tenkt på vannfødsel selv siden varmeflaska er min beste venn om natta.. men vil ha epidural... mitt føsrte barn dette.. hva fylle du dagene dine med da? du har jo en på 4 så det fyller vel mye tid. ;)

Skrevet

Prinsesse på vei...

Tror man burde ha mulighet til epidural føste fødsel ja.. og det har man vel ikke på ABC tror jeg?? selv om føde i vann er noe jeg selv også egentlig vil...

Skrevet

epidural får man dersom man må uansett om du er på ABC eller vanlig, du blir flyttet over til vanlig fødestue før du får epiduralen bare...så fullt mulig uansett hvor du planlegger å føde :)

ja 4 åringen går jo på barnehage...etter 17 så er jeg opptatt :) i mellomtiden når jeg har tid hekler jeg en del ...syns d er gøy for tiden...har begynt å vaske klær og rydde klart for bebisen....nå framover skal jeg ta hovedrengjøring i huset tenkte jeg..vaske vinduer osv..fordele dette noe...små jobber uansett (privat), er regnskapsfører ++ så alltid noe å gjøre...svømmer en gang i uken, går en tur...venner + familie...nyter tiden som er igjen...etter det er det fullt fram til bebisen blir 2 år ca...

du da?

Skrevet

Hei!

Jeg har termin 22.juni, skal føde på Riksen. Bor på Grefsen. Jeg er også sykemeldt, men jobber 40%.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...