Mamita_Linda Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 Er det noen som har noen gode tips mot treg mage?
venter spent på tredjemann! Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 Jeg tar en spiseskje med knuste linfrø nesten hver kveld. Smaker kanskje ikke så veldig godt, men hjelper! Veldig viktig å drikke rikelig etterpå!
Mamita_Linda Skrevet 9. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2011 hmm, det hørtes ikke altfor vondt ut, tusen takk.. det skal jeg prøve!!!
Mini84 Skrevet 9. april 2011 #4 Skrevet 9. april 2011 Jeg slet lenge med treg mage, og tror jeg prøvde det meste. Vet at linfrø fungerer på mange, men det hjalp ikke på meg. Det hjalp heller ikke å spise svisker. Visiblin (fiberpulver) som de selger på apoteket hjalp veldig godt, da blandet jeg bare en skje ut i grøt, biola eller lignende, men mange kan få vondt i magen av det. Det som hjalp best var sånne små glass med sviskemos eller sviskejuice for barn som de selger på butikken. Smaker helt ok, synes jeg.
Mamita_Linda Skrevet 9. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2011 okei.. for sviskekomott å sånn hjelper faktisk ikke :/ sliter litt med det fra før og nå er det jo helstopp nesten.. takk for tips
Mini84 Skrevet 9. april 2011 #6 Skrevet 9. april 2011 Ja, jeg syntes det var rart selv at det fungerte, siden det ikke hjalp noe å spise svisker osv. Men jeg var jo bare glad til:) Du kan jo eventuelt prøve å blande linfrø (eller visiblin) i sviskemos. Lykke til, uansett! Det er ikke noe godt å slite med det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå