Gå til innhold

Fine kjoler til gravide, hvor finner jeg det?


Billie Jean

Anbefalte innlegg

Nå blir det snart mai, og konfirmasjoner og 17.mai gjør sitt inntog. Men hvor skal jeg finne en fin kjole til disse anledningene? Har sett både på HM, Mamalicios, La Redoute og Ellos, men fnner ingenting. Jeg har lyst på en kjole som går til knærne eller rett under. Ønsker å fremheve magen, ikke gå rundt med noe som gjør at jeg ser ut som et vandrende telt;) Er ca 30 uker i mai. Det beste er kanskje å kjøpe noe som ikke er gravidklær, det kan jo passe allikevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gina har jo en del kjoler i år. skal i konfirmasjon i mai jeg også så tenkte stikke innom der og prøve et par kjoler. regner liksom ikke med at bunaden passer i år:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du tilfeldigvis bor i Bergen må jeg anbefale deg å gå på mor og meg butikken :) hun har flere fine kjoler! og noen er kombinert gravid/amme, dvs de er fine til etter baby er kommet ut også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte meg en kjole fra www.milker.dk :)

 

Den kan både brukes som gravid, og når man ammer :) Veldig god service der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Gina Tricot og kjøpte en kjempefin blomstrete Maxi kjole, den er kjempe perfekt for oss gravide og ikke minst kjempe søt, sommerlig og fin. Jeg syntes den passer både til konfirmasjon / bryllupp / 17. mai. Og det beste av alt den kostet kun 299,- :)

 

Men tar gjerne i mot andre tips til fine kjoler også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...