frkV Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 For to dager siden er jeg ganske sikker på at det var slimproppen som vandret ut. Men, etter det har jeg ikke hatt noen spesielle tegn på at noe mer skal skje snart, bortsett fra at det har "rykket" litt i underlivet av og til. Ikke noe smerte å snakke om. Er uke 36+6. Dere som har fødd før, gikk det lang tid før det skjedde noe mer? Jordmor sa at det brukte å gå noen dager, men jeg kjenner jo ingenting som kan tyde på fødsel snart akkurat..
Vimemor Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 At slimproppen går er ikke nødvendigvis ett sikket tegn på at fødsel er igang. Det kan enda gå både en og to uker før fødsel.. "/
april2011mamma Skrevet 9. april 2011 #3 Skrevet 9. april 2011 min gikk litt og litt for ca 2 uker siden.... fortsatt ingen fødsel her igården og jeg er 39+2 idag bare masse modningsrier og mas.....
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 9. april 2011 #4 Skrevet 9. april 2011 Med førstemann gikk slimproppen over to dager og tredje dagen var han ute Fødselen kan skje når som helst nå, har hørt at innen to uker etter at slimproppen har gått så starter fødselen Masse lykke til
Caroline89 Skrevet 9. april 2011 #5 Skrevet 9. april 2011 Slimproppen min gikk i uke 37 med første, alikevel fødte jeg ikke før uke 41, så er ikke sikkert det er et tegn på fødsel hos alle :-) Lykke til!:-)
Fornøyd_3barnsmamma ;) Skrevet 9. april 2011 #6 Skrevet 9. april 2011 Slimproppen min gikk samtidig med vannet begge gangene. Vannet gikk når jeg hadde 8 cm åpning. Går ikke å venter på at slimproppen skal gå denne gangen, for å si det slik. Fødselen starter, når den starter.... Lykke til
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 9. april 2011 #7 Skrevet 9. april 2011 Med første gikk SP 3 uker før fødsel. Denne gangen har den enda ikke gått, er 2 dager over termin nå...
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 10. april 2011 #8 Skrevet 10. april 2011 Slimproppen kan gå i flere omganger..og ikke alle merker at den går.. Har selv aldri sett noe til denne proppen...
frkV Skrevet 10. april 2011 Forfatter #9 Skrevet 10. april 2011 Jeg må vel bare smøre meg med tålmodighet da:) Merker at ting skjer i kroppen, men nå har jeg vært VELDIG skånet for alt i svangerskapet (bortsett fra humørsvingninger ifølge mannen;) så legger vel merke til alt som endrer seg nå fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå