Lahila Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 Har du noen tips til fine, gjerne ikke alt for vanlige jentenavn på A?Liker navn som ikke "alle" andre har....
LilleBitteliten Skrevet 9. april 2011 #3 Skrevet 9. april 2011 Noen navn jeg synes er fine og som samtidig ikke er så vanlige: Ada Adele Astrid (vakkert og ikke vanlig nå for tiden) Alvilde Amelia Noen du liker? :-)
Lahila Skrevet 9. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2011 Adele var kjempefiiiint...men har ei jente som heter adine fra før så det blir nok litt for likt tror jeg..fanken og! ;-) Amelia tror jeg faktisk kan få godgjøre seg litt det "vokser" på meg kjenner jeg..thanx ;-)
Lahila Skrevet 9. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2011 gikk litt fort der..anine er på lista men har ei som heter adine fra før så..... :-P
Suebird Skrevet 9. april 2011 #8 Skrevet 9. april 2011 Ja, mange nydelige :oD Alde Alvira Aurelie Aurelia Albertine Alberte Augusta Augustine Amelia Amalia
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 9. april 2011 #9 Skrevet 9. april 2011 Allerede noen veldig fine nevnt her, her er noen fler: Ava Alma Alette Alise Annabel Anneli Adelen Abelone Agathe Agnes Aline Adelheid Alva Ava Alfride / Alfrida Anvor Asta Avine ( kjenner en som heter det )
(Oktober) Skrevet 9. april 2011 #10 Skrevet 9. april 2011 Amanda, Andrea, Adriane, Ariel, Anna, Alma og Athelia.
LilleBitteliten Skrevet 9. april 2011 #11 Skrevet 9. april 2011 Glemte Augusta, det er utrolig stilig!
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 10. april 2011 #12 Skrevet 10. april 2011 Og noen flere ;-) Aia Arna Andrine Adelin Alba Aletta Aleksandra Agra
Medi Skrevet 10. april 2011 #14 Skrevet 10. april 2011 Ada Alette Amelia Alisa Alida er vakre synes jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå