Gå til innhold

når skal man dra på tidlig ultralyd? Og pris?


Knøttefrøken

Anbefalte innlegg

hvis man velger å dra på dette.

Jeg skal dette så får vi se om legen sender meg, eller jeg betaler av egen lomme.

 

Hva koster det forresten? noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var i uke 12, og det kostet 1000,-

 

Tror man bør gå mellom uke 10 og 14 (13) en gang. Helst uke 12/13 ettersom jeg har forstått. I hvert fall hvis det er ønskelig å se etter eventuelle strukturelle feil etc. Vil du bare se på lille nurket ditt kan du jo gå når som helst etter at hjertet har begynt å slå =)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker gynekolog når jeg er gravid.Ringer til han når jeg tester positivt hjemme,og får ultralyd fra 1 besøk.

Koster ingenting så lenge jeg er gravid siden har får statstøtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I uke 12, kostet 1200kr. Vel verdt det for vår del, det var lenge å vente helt til uke 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var heldig som kjente mammas gynokolog, så jeg fikk ul i uke 7 med førstemann med nr 2 i uke 9 :) begge gangene var det innvendig ul :) med førstemann så hadde jeg 12 eller 13 ul, og med andremann så hadde jeg kanskje 9 eller 10...jeg betalte aldri for noen siden jeg gikk fast hos jordmor hos gynokologen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var uke 11 og det kostet vel ca 1200 på Volvat. Synes det var verdt det :-) Ville tatt mellom uke 11 og 13 hvis jeg skulle ta tidlig ultralyd. KOmmer til å gjøre det igjen hvis det blir flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...