Gå til innhold

Anbefalte innlegg

kan sitte 1 time i kveld å spå litt mens folk er ute :)

Kan med sp.mål og førselsdato evt termindato om det er noe med barn dere lurer på..

Kan ta litt dyp spåing.... me tenk på andre også vil bli sett på så ikke ta for mye heller....

Svarer folk som kun ha spå. max 4 spørsmål :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143121323-sp%C3%A5r-noe-i-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei jeg mistet for 8 uker siden og lurer på om jeg er gravid igjen, eller om jeg evt. blir det snart.

hvordan framtiden min ser ut i forhold til økonomi og jobb.

min føds. dato : 240391

hans: 290390

håper du kan hjelpe meg :) ha en super helg <3

Meg: 12.03.90

Han 23.02.90

Lurer på kjærligheten?

Kommer vi til å få mange barn, og når kommer vi til å få den første?

Jobb og økonomi?

Hus? kommer vi til å bo her vi bor nå, eller ser du noe flytting på oss?

Annonse

jeg skal på jobb intervju på et svangerskapsvikariat... men greia er at jeg har fast jobb... men er klar for å komme meg videre liksom.... ser dere noe rundt dette?? Får jeg jobben, og evt, tar jeg den?? Får jeg jobb videre etter vikariatet??

Så lurer jeg på om dere ser noen graviditet snart... hvis jeg vet jeg blir gravid, er det kanskje greit å beholde den faste jobben... åh"! er så i tvil her...

031183

Heiii, har du tid og lyst til å se på meg i løpet av kvelden, så gjerne det:)

Jeg er født 30.12.82.....Hva får du evt. opp da? ...og om det evt kommer en graviditet i fremtiden?:)

Har du forresten noen følelse på hvordan jeg ser ut?;)

Takker for tiden din:):)

Annonse

-eliz90-

får desverre ikke opp noe kjærlighet på deg nett no :(

kommer til å få 2 barn får 2012 opp og 2014 opp så kansje det er da barna kommer :)

Du kommer til å flytte men får inn at det ike skjer før i 2013... wææ det var litt lenge så kan vere det endrer seg om dere finner noe som er PANG dette skal eg ha..

-zassy☆-

kjære deg eg glemte kjærlighet :P

får opp at kansje kjærligheten har vert litt på vent i det siste, du har annet å tenke på nett no.. Men dette kommer seg så snart du åpner deg mer, eller får snakket litt mer om det utover dagene som kommer...

Innen juni er du i stor blomst igjen :D Får opp at han som er rundt deg i juni er din bedre halvdel og du klarer knapt å holde deg vekke :D

-notme78-

haha får opp match.com på deg :P hihi det kom med en gang...

du kommer til å få 2 barn, kansje du vil får 3 men får opp at det er også et ønske fra deg :)

Jobb vil du begynne å få mer øyner på rundt juli, kansje det er en på jobben som du vil få øye på eller en du har funne på match.com :P

du kommer til å få en bra inntekt (bra inntekt her er alt over 300 000kr)

veldig merkelig hadde lagt inn et innlegg på denne tråden, men det er borte, så da regner jeg med at jeg ikke skal ha svar :)

men ha en strålende kveld snuppa, håper dagen var super fin!

har forresten tatt et valg ifht gubben.. så får vi se hvordan han takler det hehe

klem

-Adine_mirakel*ønskes-

får opp at du kommer til å takke ja til jobben, og du kan evt sette den andre jobben på (vent) du tar evt en permisjon fra den...

Får no opp at du blir gravid i oktober dette året.... Husker ike hva eg har sett før men vet iallefall at det ikke var oktober.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...