Gå til innhold

Jeg ga han en halv vaffel..Hva nå? Bør jeg ringe 113?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han er bare 11 mnd. Hva om jeg har påført ham varige traumer og skader? Kommer aldri til å tilgi meg selv. Det er egg i vafler. Noen fortalte meg at det skal de ikke ha før de begynner i 4. klasse.

 

Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

????????????????? hvor i alle dager har du fått det fra,at de ikke skal ha egg før de går i 4kl? om så hadde stemt tror jeg jaggu de fleste barn i verden hadde vært traumatisert...

 

du vil jo merke ganske fort om barne reagerer allergiskt på egg,og hovner barnet opp i svelge,da ringer mann 113!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI! Shit hi. Dette høres ikke bra ut. JAAA du skal ringe 113, MED EN GANG! Skjønner ikke dere mødre som sitter der med kjempesyke/skadde barn, og spør her fremfor å ringe ambulanse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner lite av innlegget ditt, men for å gi deg litt hjelp (kanskje denne situasjonen er løst, men sånn til neste gang):

 

Er du i en akutt situasjon, ringer du 113 (altså pusteproblemer, opphovning og det står om liv og helse)

Er ikke situasjonen akutt, RINGER DU DEN KOMMUNALE LEGEVAKT. 113 er nemlig en akuttsentral...

 

Og er det slik at du tror at barn ikke skal ha egg før de begynner i 4. klasse, så bør du bruke Mr. Google litt oftere....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De kan godt få vaffel før 4 klasse så lenge vaffelen er desinfisert altså kokt minst 12 minutter på hver side:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit ass... du hadde vel kanskje kumelk også i vaflene, di uansvarlige røy? Er du klar over at du kan ha tatt livet av lille Carozandher??!!!?

Ja her er det bare å ringe 113. Ring barnevernet i samme slengen og meld deg selv.

 

Neste gang husker du kanskje på å lage vafler med morsmelk og uten egg ikke sant!!?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

carozandher!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhahahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jepp, det er barnevernet du skal ringe! Meld meg også, for min 7 mnd'ers gamle gutt fikk putte tunga borti slikkepotten med smelta sjokolade nettopp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja syns du skal ringe 113 å be om hjelp for din elendig dårlig humor og trang for å mobbe andre mennesker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI refererer nok til ett innlegg på skravle hvor ei ga sin 8 mnd gamle baby egg, og hadde lest at de ikke skulle ha egg før de ble ett år. Hun var super bekymret og lurte på om hun skulle få ungen til å kaste opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å derfor måtte hi lage ett mobbeinnlegg som hun trodde var skikkelig morsomt..;)) Lite å finne på ikveld ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...