djuning Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 Jeg fikk en positivt svar på onsdag og er super duper glad for dette, men er blitt så redd nå.. Buhuu.. I går på ettermiddagen hadde jeg slim/utflod med spor av litt blod. Hadde på sex på torsdags kveld, men veldig mye mer rolig enn før. Så hva betyr dette slimet med spor av litt blod? Betyr dette at jeg mister? Jeg håper ikke det, føler at jeg har mistet nok nå Orker ikke tanken på å miste en gang til nå..Så noen her inne som har opplevd dette og hva forklaringen kan være. Som sagt så er det ikke friskt blod det er snakke om men slim med spor av litt blod. Kan det være feste blødning? Håper noen her inne som kan svare meg på dette og håper at dette er normalt. Tusen takk for all svar jeg kan få..
Metti er håpefull Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 Heisann Det er vanlig å få en liten blødning etter sex når en er gravid. Slimhinnene er ekstra skjøre og en blør derfor lett fra disse. Jeg anbefaler deg å melde deg inn i mammanett heller. Der har de termin skravletråder og mye mindre fokus på sa og ma..
djuning Skrevet 9. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2011 Hei Metti Takk for svaret. Og takk for tipset. Det var virkelig en bra side det. Så den skal jeg nok bruke flittig. Takk skal du ha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå