<3 duracellkanin <3 Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 er det noen som har hatt med seg så små på bading? vi har ikke vært på babysvømming heller så jeg vet liksom ikke så mye.. men ei som er gift med en som jobber i svømmehallen sa at det ikke var noe problem.. jeg måtte bare huske at dersom jeg skulle dukke han under så skulle jeg blåse litt i ansiktet først.. er det noen som kan gi meg noen råd? takk
tulla<3sep2010 Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 første gang i vannet så sier de MAX 20 min!!! Baby blir litt nedkjølt og det er mye inntrykk! Ikke dukk baby under de første gangene! Dette kan gjøre baby redd/skeptisk og kan mistrives senere. Prøv å gå rundt langs kantene på bassenget som det første du gjør med baby så de ser hele området. skal baby ha vann over hodet/ansiktet så skal de tømmes over de første gangene. Begynne å telle 1-2-3- På 1 treffer vannet bakhodet, 2 på toppen av hodet og 3 mer mot pannen så det renner over ansiktet. Ta det rolig, hold baby inntil deg den første tiden til du ser at hn er trygg, Pass på at du har ekstra håndkler til å legge baby på osv.. Jeg ville nok ikke reist en søndag f,eks som første gang, når det er mange andre i svømmehallen! Det kan bli veldig mye for baby!! Vær blid og entusiastik så din evt skepsis ikke smitter over på baby hvis det er noe som kan være skummelt. Lykke til! Jeg ville nok personlig vært på babysvømming et par ganger før vi hadde reist på egen hånd. ER litt med det man lærer selv ifht teknikker.
2 søte Skrevet 9. april 2011 #3 Skrevet 9. april 2011 var på babysvømming med førstemann, men skal ikke med andre mann . jeg vil si MAX 10min første gangene.bare dyppe kropp ikke hode, bare å gjøre vant med vannet. så bør du og gå i ett terapibasseng, IKKE svømmehall(vanlig), fordi de er ekstremt kalde for så små. ellers husk på å tilpass etter mini. og gjør alt gradvis. er kjempegøy å bade med så små
<3 duracellkanin <3 Skrevet 9. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2011 jeg var på svømming i dag!!!! det var herlig! og det så ut som lillegutt koste seg også!! han smilte hele tiden og pludret masse! ikke en eneste gråt! men hallen her er veldig varm og god. og de har 2 basseng som holder nesten 40 grader tror jeg... vi skal i allefall dit flere ganger!! for det så virkelig ut som han elsket det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå