Gå til innhold

Hvor vanlig er det at mannen IKKE vil ha sex når dama er gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Rimelig frustrert her nå!! Han har ikke prøvd seg- OVERHODET- de siste par mnd. Sist vi hadde sex for 4 uker siden følte jeg at jeg nærmest tvang han. Nå har han i tilegg flyttet ut av soverommet (fordi han våkner så lett når jeg er oppe 3-4 ganger pr natt sier han). Føler meg som søstra hans, der han står i døråpningen og sier "natta da!" før han piler inn på gjesterommet. Har en mnd til termin nå, og blir irritabel, stresset og sur uten sex. Har ikke forfalt helt under graviditeten, trener masse, kler meg fint og får mange komplimenter av andre, men tydelig at mannen synes jeg er frastøtende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har det vært null sex etter halvgått svangerskap begge ganger. Når magen begynner å vise, trekker han seg unna meg. Og gir uttrykk for at sex ikke er aktuelt. Jeg får ikke noe skikkelig svar på hvorfor. Men antar det har å gjøre med at han føler babyen er 5 hjul på vogna, blir tilskuer. Han prøver å dytte unnskyldningene over på meg, at det er for min skyld, at jeg ikke orker eller klarer. Han får ettertrykkelig høre at det bare er tull, men det øret hører han ikke på.

 

Her forleden prøvde han seg på at hjernecellene til babyen blir drept om han skulle støte borti hodet. Tror han skjønte at han var på viddene da, for jeg såg sikkert ut som et forvirra spørsmålstegn når han sa det. Jeg ga han en god lekse om at jeg har lest det meste som er å lese om svangerskap, og den teorien der var det første gang jeg var borti, så den må han lenger ut på landet med.

 

Tror han skjønte han tok grundig feil av den teorien. For her en dag kom han forsiktig med at vi kan kanskje prøve på litt sex når det nærmer seg termin, slik at kanskje fødselen setter i gang av seg selv. Gikk over termin forrige gang og måtte settes i gang, og det er ikke så ønskelig fra noens side denne gang. Så han har tydeligvis innsett at han må bidra litt for å få ting i gang :-P.

 

2 uker til termin, så gjenstår å se om han får mannet seg opp. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det begynte å syns, var ikke mannen veldig hypp. Han var redd for å kjenne babyen mens vi hadde sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt og det må være helt greit mener jeg. Mannen min syntes ikke jeg så frastøtende ut, men han syntes det ble feil for hans del siden han syntes det ble rart med en buktende gravidmage som inneholdt barnet vårt. Selv om han viste det ikke var farlig så var han engstelig for at det skulle skje noe. Mange menn mister sexlysten og det er like greit som at vi kvinner ofte ikke har interesse og ønske om sex de første ukene eller månedene etter en fødsel.

Om ikke lenge så kan dere ta opp sexlivet igjen når du har kommet deg etter fødselen. Og husk at da er kansje ting snudd opp ned i forhold til nå. Jeg hadde selv null interesse for sex ut ammeperioden, men mannen fosto og aksepterte dette. Nå har vi et herlig samliv igjen. Kansje takket være at ingen av oss har presset den andre underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min var heller ikke spesielt interessert i sex når magen min bygynte å bli stor. Jeg tok litt på vei jeg også, men orket ikke fokusere så mye på det. Tok en stund etter fødselen før vi var tilbake i et aktivt sexliv, men har det nå flott og han tenner like mye på meg som før.

Jeg trur mye kan komme av at det blir litt vel mye fokus på kvinnens kropp som en baby-stasjon, og med magen der kommer man ikke unna det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror aldri vi hatt så mye sex som da jeg var gravid.. Jeg følte meg utrolig sexy med gravidmagen, og mannen min elsket min selvtillit, så vi var som kaniner! :) Hadde sex helt fram til kvelden før fødselen satte igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...