Gå til innhold

Jeg ga ham egg....! Hva nå? :-(


Prinzessin

Anbefalte innlegg

Gutten min er 8 mnd og han skulle få litt skive til frokost for første gang. Av mangel på pålegg var jeg så dum å blande i bittelitt eggesalat, slik at brødet ikke skulle bli så tørt. Han fikk i seg noen få, små biter av egg før jeg kom på - kanskje de ikke tåler det ennå??

 

Jeg søkte på nettet og det anbefales visst å vente til etter barnet er fylt ett år....

 

Hva gjør jeg nå? Bør jeg få ham til å kaste opp? Føler meg som en kjempedum og tankeløs mor akkurat nå.... :-(

 

(jeg velger å bruke nicket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, seriøst. Det går bra!! Slapp av å ikke vær så hysterisk!

 

Bare ikke gjør det igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge er det siden da?

Min fikk egg da hun var 11 mnd og begynnte selv å kaste opp etter 10 minutter. Hun er allergisk.

HVis han er i fin form en stud etter så går det jo sikkert greit, de fleste tåler det jo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det mer enn en halvtime siden. Han ser fin ut men er litt sutrete... Takk for svar, håper dette har gått bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er bekymret, følg med på pusten og fargen på leppene. Blått er ikke bra. Sjekk kroppen for eksem/elveblest.

 

Men etter en halvtime så er det nok gått bra altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han puster fint og jeg kan ikke se noe utslett. Men han ble ganske sutrete og ville ikke ha grøt. Vanligvis er han kjempeglad i grøt om morgenen. Han ville bare ha pupp etter han fikk de få, små brødbitene, og nå har han faktisk også sovnet. Dette er ikke vanlig, får håpe det er tilfeldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...