Gå til innhold

tok en test i dag, morgen 10 DPO, men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg redd for at det er en kjemisk eller noe selvfølgelig!! tok en for to dager siden og, bare 6 DPO . den var veeeldig svak positiv så den har blirr en del sterkere ja.

Hva tror dere jenter? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror den er positiv! Akkurat sånn var min når jeg testet possitiv en uke før IKM. Hvis det er kjemisk så pleier ike streken bli sterkere, men vet hvordan du føler det. Opplevde en kjemisk før jeg ble gravid nå og ventet hele tiden på at det bare var kjemisk dette og.

Sier gratulerer jeg, den ser veldig positiv ut =)

Skrevet

gratuerer...

håper jeg kommer etter snart...

min test var negativ.. tror jeg kunne skimte en strek, men det kan å være for at jeg så gjerne ville skimte en.. :-)

tok å en el test på skøy.. den ble posetiv... :-)))

så da er det et håp....

Skrevet

Jeg sier takk, men vet ikke helt om jeg tør jubelen løs før etter IKM på ons...;)

testen er faktisk svakere på bildet enn i virkeligheten så det er vel ingen tvil om at jeg akkurat nå, iallefall er gravid:)

rart det der, man går å venter på positiv test å når den endelig dukker opp så tror man liksom ikke helt på det, blir litt smågærn ja ;)

hvis el testen blir positiv så er det jo STORE muligheter for at du og kommer i desemberklubben :-) JIPPI :))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...