Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #1 Del Skrevet 9. april 2011 Så på "Brud i blinde" i går, på TLC, om et ungt par fra Tromsø, med to barn, som ønsket å gifte seg. Hun (Therese, som hun vet) virket som ei bra dame, nydelig, søt og snill. Men han var jo en jævla tulling. Bare drikking, festing, tøv-prat og han virket utrolig kort. Fikk ikke sett siste del. Ble de virkelig gift? Skjønte aldri hva hun så i ham... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #2 Del Skrevet 9. april 2011 Hehehehehehe, ja de ble gift! Jeg lo godt da jeg så det programmet i går. Han så ut som han har festet sammenhengenede de siste årene, for å si det sånn. Men det trenger jo ikke stemme i det hele tatt:)) Hun var strålende fornøyd med hva han hadde klart å få til!! (nå når hun vet, er hun kanskje ikke fullt så imponert) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #3 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg fikk så vondt av henne. Han bare festet, drakk og alt som kom ut av kjeften var bare vås. Og hun virket så søt og snill. Utrolig at de ble gift da. For en irriterende guttunge av en "mann". HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #4 Del Skrevet 9. april 2011 Hvis det var han fiskeren med Cognackaka? Vel, ikke alle tar seg selv så høytidelig, og jeg liker ham, jeg. Men så er jo jeg nordlending. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå