Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #1 Del Skrevet 9. april 2011 hei jenter, jeg mistet spiren min fredag 11 feb. da 7 uker. jeg var inne 2 ganger å tok ultralyd og 3 ganger for hcg måling, min lille var død, Jeg tenkte selvfolgelig det samme som alle dere, hvorfor min baby, har jeg spist noe jeg ikke skulle, drukket for mye kaffe osv. jeg kom til slutt frem til at dette klarer jeg om en mnd er det oppe å går og vi prøver igjen. jeg fikk ikke noe pille eller utskrapning, siden jeg blødde en del mente de at det skulle gå over av seg selv, var inne til undersøkelse 1 uke senere og da var foster posen kommet ut. jeg blødde i litt over 3 uker. men nå har det gått 8 uker siden jeg begynte å blø. har lest og lest på nettet, og der står det at det er vanelig og få mens igjen alt i fra 3-6 uker etter første blødnings dag. men hallo, det har gått 8 uker. jeg vil prøve igjen men kan jo ikke det hvis jeg ikke kan få mensen igjen snart, jeg eier ikke tålmodighet. nå skal det sies at for rundt 2 uker siden var jeg sikker på at jeg skulle ha mensen, vondt i korsryggen mens murring og sliiten, sånn har det vært siden. jeg har tatt 2 graviditets tester nå men begge sier nei, så da går jeg utifra at jeg ikke er i gang igjen før mens. tenkte å ringe legen hvis jeg ikke er begynt å blø til mandag, finnes det noe som kan fram skynde mens? noen som har vært gjennom dette? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143120807-finnes-det-hjelpemidler/
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 11. april 2011 #2 Del Skrevet 11. april 2011 Hei, Jeg fikk konstatert MA i forrige uke. Trodde jeg var 10 uker på vei, men det viste seg at spiren hadde sluttet å utvikle seg etter uke 7. Siden jeg ikke hadde fått noen blødning, ble jeg satt på kur, og jeg er ganske sikker på at fosterposen kom ut i slutten av forrige uke. Jeg skal på kontroll på sykehuset neste uke for å sjekke om alt er kommet ut, og jeg synes det er underlig at du ikke fikk tilbud om dette. Jeg synes derfor at du bør kontakte legen din for å høre om du kan få en ny UL, bare for å dobbeltsjekke at alle "rester" er ute. Vet nemlig at dersom det skulle ligge noe igjen, kan dette gjøre at du ikke klarer å bli gravid igjen. Og på skrivet som jeg fikk på sykehuset sto det at det er vanlig å få mensen etter 4-6 uker etter MA. Skjønner veldig godt at du er utålmodig... Lykke til! Klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143120807-finnes-det-hjelpemidler/#findComment-143128434
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå