førstegang...1 Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 Noen som har babyer på rundt 8 måneder som hyler da de blir lagt på dagen? Dette skjer hver gang hos oss. Som regel tar det 10-30 min før mini sovner. Det hjelper ingen ting om vi er der. Det er bare krise å bli lagt uansett. Før natta sovner hun nå som regel fint. Blir vel slått ut av flaska rett før. Noen tips?
petite fleur Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 Gir du ikke flaske når hun skal legge seg på dagtid? Da ville jeg gjort det :-) Gutten min på 9 mndr får flaske før hver dupp (2 dupper pr dag), da sovner han som en stein.
førstegang...1 Skrevet 9. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2011 Takk for svar! Hm, men hva hvis hun har spist en time tidligere, da er hun vel mett. klarer liksom ikke å "time" det. Eller skal jeg bare gi flaske med melk uansett, ogaå drikker hun det hun vil ha??
petite fleur Skrevet 9. april 2011 #4 Skrevet 9. april 2011 Jeg gir flaske likevel, han trenger ikke mye før han bikker over i drømmeland. Er mer for kosen enn maten sin skyld :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå