Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #1 Del Skrevet 9. april 2011 eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #2 Del Skrevet 9. april 2011 Folk må gjerne ta hva de vil for de brukte klærne. Jeg syns ikke det er noen gullgruve de sitter på og avstår fra å kjøpe om det er for dyrt, for slitt, for gammelt osv.. Fritt valg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #3 Del Skrevet 9. april 2011 NEI! Finn er overpriset. SKjønner ikke folk som tror at de skal få mest mulig ut av å selge brukt på finn.no. Spesielt barneklær er jo godt brukt også - hvis det er snakk om dresser og uteklær... Det burde tjene seg å velge gjenbruk, men mange selgere på finn.no gjør det vanskelig for de legger seg sånn opp i mot butikkprisene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #4 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg synes også mye på finn er rimelig dyrt, men det er jo som sagt valgfritt å kjøpe der. Ofte synes jeg prisen ligger høyt opp mot salgspris i butikk fordi "det er pent brukt". Men syne det er litt rart at selger skal betale under halv pris når de har fått en ny vare mens kjøper må betale over halv pris for en brukt vare. Da kjøper man vel heller nbytt og forsøker å selge den brukt selv. Jeg skulle også ønske gjenbrukt var litt mer lønnsomt for det er jo bra for både kjøper,selger og miljøet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #5 Del Skrevet 9. april 2011 Ja det er jo ALT FOR HØYT. Folk tar jo hele 60-70% på en godt brukt vare. Jeg handler det aller meste helt nytt til 30-50% på butikkene. Helt ny TFK-vogn med alt utstyr til 5500kr. Her ser jeg at folk tar den prisen på en gammel og brukt vogn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonfreckle Skrevet 9. april 2011 #6 Del Skrevet 9. april 2011 Nå er sesongen for alskens loppemarkeder og garasjesalg her igjen, så svaret på spørsmålet ditt blir : Du tar feil!! Men hvis du tenker på Finn.no, så er jeg enig med de andre i debatten her, sykt hvor mye enkelte vil ha igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #7 Del Skrevet 9. april 2011 Ja det var Finn jeg siktet til, men jeg var innom fretex her om dagen for å se om jeg fant noe men 75 kr for et par brukte sko som ikke var pene, Ikke et klesplagg under 75 kr til barna og da snakker jeg ikke merker men H&M og den sjangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #8 Del Skrevet 9. april 2011 Neida, du har mange med deg på den, men all den tid folk får solgt ting til den prisen de vil er ikke prisen for høy. Etterspørselen styrer markedet. Det fine er at ingen tvinger degt il å kjøpenoe du synes er for dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #9 Del Skrevet 9. april 2011 jeg syns mange overpriser på finn, ja!!! Jeg fatter ikke at folk vil betale 600 kr for en brukt reimadress??!! Men det er klart at hvis folk betaler, så blir det jo selgers marked. Jeg la ut en pent brukt Troll dress for 300 kr her for litt siden. Jeg fikk ca 20 henvendelser. I tillegg la jeg ut noen Viking Gore- tex sko som var nesten ikke brukt, til 200 kr. begge deler ble solgt etter kun få minutter (det var ikke en time engang)! Men så fikk jeg ikke stoppet annonsen før dagen etter, derfor 20 mail! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå