Gå til innhold

Hoppe over krabbestadiet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heh...det ser ut til at min lille venn på 11 mndr som har krøpet rundt siden 7 mndrs alder hopper over krabbestadiet. Nå reiser han seg og står rundt over alt han kan dra seg opp på, og står i sprinkelsenga og hyler på morgen.

Hmmm, er det flere som har småtroll som gjør dette? Og er dette også helt normat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig jeg har misforstått noe her, men han har vel ikke hoppet over krabbestadiet hvis han har krøpet siden han var rundt 7 mnd??

Ellers helt normalt at de reiser seg opp og står der og hyler når de ikke kommer noen vei, ja!

Skrevet

Jeg mente har bare dratt seg rundt etter gulvet, han har ikke stått på alle fire og krabbet liksom...ser den kan misforståes ja...

Skrevet

Ja, det er visst helt normalt. Tror min kommer itl å gjøre det samme. Han kryper bittelitt (er ni måneder), men viser ingen tegn til å krabbe! Men han har begynt å dra seg litt opp etter bort og sengekanten og sånn. Ser ut til at han har tenkt å komme seg opp på føttene før han krabber:) Han ruller masse da, så han kommer dit han vil med det, så han prøver liksom ikke på å krabbe engang..

Skrevet

Det er helt normalt. Eldstemann lærte å krabbe samtidig som han dro seg opp til stående og gikk langs møbler, da var han ca 8 mnd. Han krabbet jo litt etter det siden han kunne, men det var morsommere å gå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...