meg og jentene Skrevet 9. april 2011 #1 Del Skrevet 9. april 2011 Holder på å lære datteren vår å sykle. Øvde litt i fjor også, da hadde hun den minste typen tohjulsykkel. Den var for liten nå, har kjøpt en str større som er beregnet for 4-6 år. Hun er ikke så høy, så hun rekker ikke ned med foten når hun sitter på setet selv om setet er helt nede. Vi har sånn stang bak vi holder i når vi øver. Synes hun er flink, og sykler ofte flere meter uten at jeg holder, bare løper bak for sikkerhets skyld. Så egentlig er det vel på tide å slippe taket, men hvordan lære henne å komme seg av sykkelen uten å falle?? Siden hun faktisk ikke rekker ned med foten... Og altså, sykkelen i mindre størrelse er for liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille sprelle Skrevet 9. april 2011 #2 Del Skrevet 9. april 2011 Mener å huske at jeg selv bare "skle" av setet og satte den ene foten i bakken. Lærte å sykle da jeg var ca 5 av de to nabojentene på 7.....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fox`y Skrevet 9. april 2011 #3 Del Skrevet 9. april 2011 min elste gutt lærte seg å sykkel da han var 4.5 år. han sklir også bare av setet når han skal stoppe, ellers så hopper han bare av. de lærer seg en teknikk ettervert. litt knall å fall i starten må man regne med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå