Gå til innhold

maserier eller ekte rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bah...nå er jeg ganske trøtt og sliten må jeg si...sov litt igår kveld...og våknet ca. kl 20 av rier. trodde først det var de vanlige kynnerne, men de var vonde!

de kom alt fra mellom 5-10 minutter, og slik har det holdt på i hele natt også...

er dette maserier eller ekte rier tror dere?

smertene sitter ordentlig i ryggen, og litt i magen også..

kjenner at dette ikke akkurat er behagelig.. fikk ikke tatt tiden mellom kl 02 og 06 for da klikket rietelleren på iphonen, men har sett på klokken og vet derfor at det varierer mellom 5-10 minutter som det har gjort resten av tiden..

det er jo helt levelige smerter, men slettes ikke behagelige, og jeg får jo ikke sove,hih

flere som sitter og teller? idag er det nøyaktig en uke til termin, så han er veldig velkommen=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen:)

jeg har hatt det slik i ei god uke nå.. I går trodde jeg det var alvor, 3-4 min mellom hvert tak i tre timer, ikke like vondt som det skal være på det verste, men vondt! Og så, dabbet det av, ble 10 min mellom, så 15, og sånn har hele natten vært.. Velger allikevel å tro at det er noe på gang, at det bare tar litt tid:) snart har vi minstemann hos oss..

Hell og lykke til deg i fortsettelsen!

Skrevet

høres akkurat ut som jeg har det.... har en uke igjen jeg også...... var 6 min mellom takene i 4 timer inatt men så dabbet dte selvfølgelig av!!! argh....... er så sliten og nå har jeg konstante menssmerter i magen og knip.... håper det bygger seg opp igjen... dette er 2 natten jeg har det sånn... måtte til og med dusje for det var vondt, og de fortsatte 2 timer etter det....... skal ut å gå og gå og gå nå og se om smertene tar seg opp... nå er det mer vondt hele tiden og ikke itak..... lurer på hvor lenge vi skal gå sånn? ...... tvi tvi til oss :)

Skrevet

Så vanskelig å svare på om det er masrier eller ekte, eg va utrolig heldig sist sånn, fikk ikkje noe regelmessige rier før den natta det starta og endte med fødsel dagen etter, men var 10 dager over tida da... Håpe eg slippe å gå så mange dager til denne gangen:( Men kjenne eg e heldig som slippe å få regelmessige masrier bare for at det går over igjen då, stå på jenter, me e snart i mål;)

Skrevet

Jeg hadde også maserier eller rier i går.. 4 min mellom hver og noen tok godt tak i både korsrygg og mage. Men etter 1,5 time stoppet det opp og det ble bare sånn innimellom.. Merkelige greier.. Var ikke sånn med førstemann men man har vel mer kynnere i neste svangerskap.. Håper det hadde noe å si for modningen da uansett, ble veldig spent på om det skulle ta seg opp skikkelig men nei da.. Fikk smakt på følelsen da hvertfall og var både skremmende og spennende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...