AnetteB90 Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 Er i uke 30 nå, og i to dager har jeg hatt stikkinger i ryggen og i magen. Jeg er veldig nærvøs for hva dette kan være, har testet meg for urinveisinfeksjon - og det var ikke det. Er det noen andre som har hatt dette/har dette? Det begynte i ryggen, men har fortsatt nedover mot magen. Jeg har vært hos lege, men han sa at dette var helt normalt. Men når jeg snakket med fødeavdelingen sa de at hvis det ikke er urinveisinfeksjon så måtte jeg komme nedover til en sjekk. Men når jeg ringte de på nytt, etter jeg hadde vært hos legen var det ingen som svarte Er veldig redd for om det kan være at lillegutt skal komme for tidlig, eller hva det kan være. Var redd for at kanskje det hadde skjedd noe med han, men han hadde bra puls og er like aktiv som før. Er ganske ubehagelig disse stikkingene, nopen ganger er det vondt for å puste, og det å sitte funker ikke til tider - for da blir det helt utholdelig!
A_K Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 Hørs ubehagelig ut! Jeg ville forsøkt å ringe føden på nytt var jeg deg! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå