Gå til innhold

5åringen min ligger i senga si og nesten hoster seg ihel! hva kan jeg gjøre? trenger svar fort!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

han begynte å bli litt hes før han la seg, men jeg trodde det var pga han var ekstremt trøtt, og pga han har sunget for fulle hals i hele dag.

ikke noe hoste ved leggetid, men for ca en halvtime begynte det. han fikk hostesaft for ca 10 min siden, men nå høres det bare verre ut, og han får ikke sove, brekker seg litt, og smågriner! hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sett opp vinduet, gi han kaldt vann. Hev sengen hans, eller legg flere puter under hodet.¨

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å bruke en resept fri hostesaft som heter solvipeckt, den hjelper godt på oss:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt over, sett opp vinduet, hev sengen ved hode enden... Og gi litt vann..? Ikke iskaldt, men litt små lunkent vann.. Det funker her i hus... Pakk han inn i dyna og sett deg noen min ute med han.. Det hjelper ofte på min gutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar=) har tuxi hostesaft tror jeg deet var, men får vel komme med ned på apoteket i morgen om han ikke er bedre. nå nettopp hostet han så hardt at han kastet opp. men høres faktisk ut som om det hjalp, for hosten ble bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar=)

har fått i han vann, men han orket ikke så masse. rommet er allerede veldig kjølig. kan prøve med puter, men han er den typen som sovner med hodet i fotenden, oppå dyna og med ene foten oppetter veggen og andre ned mot gulvet:P så vet ikke hvor mye det vil hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det tørrhoste eller slim hoste? Om det er tørrhoste så kjøp noskapin tabletter på apoteket i morgen. De er helt awesome.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...