Eeyore Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Bah! Nå har jeg sitti siden klokken 21:00 med vondt nederst "inni" ryggen nå og da, og sprunget på do for nr 2 flere ganger med løs mage. Akkurat som sist når fødselen begynte. Men det skjeeeer ikke noe mer! Vannet går ikke, det lille som er av ubehag nå og da blir ikke verre, og jeg føler meg heeeelt... som vanlig. Tungt å være fødeklar!
Trultesmamma Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 Kjenner meg igjen... Forrige helg, tenkte jeg fødsel i uke 42 for å forbrede meg på at det kunne gå over termin, men den siste uka har kroppen jobbet så mye og forventningene om en fødsel rett rundt hjørna har kommet i mine tanker... Jeg hadde en dag i uka med 10 timer regelmessige kynnere som ikke tok seg opp og som plutselig stoppet. I går hadde jeg mensmurringer og nedpress store deler av dagen, ingen ting skjedde. Vi må vel bare smøre oss med den tolmodigheten, selv om det er kjiipt når kroppen gir hint etter hint. 39-1 i dag...
Eeyore Skrevet 9. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2011 Jeg har hatt akkurat det samme i en hel uke nå :/ Siden slimproppen gikk forrige torsdag, har det vært kynnere hver dag, men de blir aldri mer enn "lettere ubehagelige". Lå i hele natt og venta på at det skulle gjøre vondt. Dessverre sov jeg godt når jeg først sovna.. :/ Er 38+4 jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå