Gå til innhold

sikkert ikke rette forum men (litt lang og sytete )

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er jo gravid 9+5 så jeg må bare sutre litt for har ingen andre plasse egentli. men hvordan er d med dere og svigers? mine har tydlig vis en greie m å ordne en krangel med meg og jeg sjønner ikke hvorfor...

Har alldri sakt noe ondt mot de ever!!! har jo mine meninger om de som feks: svigerinne: kroniskpremenstruell selvopptatt så lege d er godt for meg bærte,Svigermor:alkoholisert krangelsyk psykopat,Svigerfar:verden går under vis æ tar feil å ingen flire av min super morroe humor. å sist men ikke minst svigerfarmor:....JA...

på fb hadde jeg kopiert en status ffra noen, den : i dag minnes vi alle barn som ikke ble født, ble født men ikke fikk leve lenge osv jeg har selv mistet og kjenner jo noen som har mistet så jeg så jo ingen ting galt med denne statusen min, både svigerinna mi å mannen min hadde oxo kopier denne. men svigerfarmoren min da som har mistet 3 stk skapte jo krangel med meg med en gang eller prøvde i verfall å mente følgene : at jeg mente at denne statusen ikke var ment for henne siden d sto kunn 1 barn osv svigermor og jeg kranglet heftig her for ca 1 års tid tilbake pga at vi ikke kunne komme å besøke henne kl 9 på kvelde... å mente jeg var barnslig i hode og dom, men for barna mine og mannen min så biter jeg d bare i meg og later som ingenting men nå er det nåkk. for nå starter f... meg svigerfar å prøve sæ på krangel å.... hva er d med meg da står d hormonell å krangelfant i panna på meg eller????? sorry for mye sutring her, men har liksom ingen andre plasse å få ett slikt "utbrudd" på

men er veldig glad vis noen har noen gode råd vis d er noen her ute som snart ikke kan fordra svigers

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min familie og svigers er veldig forskjellig.. Svigers er så fin på alt og alt skal være så forbaska perfekt.. Når de ringer å skal komme innom på en kopp kaffe, så står samboeren på hode og vasker ALT og rydder.. Da blir jeg irritert for det er ikke dronningen, og det bor folk her med barn faktisk.

Dåpen til eldste mann fikk jeg tlf fra svigers om å korte ned på mine familiemedlemmer som var invitert for det at de var så få, og det ble ikke rettferdig.. Hallo?? Skal gutten min lide for det? Ikke min feil at de i alle år har sittet 4 stk på julaften..

Når jeg sa nå sist at jeg var gravid fikk jeg bare spørsmål om vi var glad..

Blir oppgitt og fortvilet jeg.. Svigermor er snill og grei, men kald syns jeg.. Svigerfar er stikk motsatt. Han ringte meg og var i fyr og flammer for de han skulle bli bestefar igjen..

Skrevet

Såpss ja.... Ja vi å fikk kjæft fra svigers i dåpen... Til oss var d litt motsatt da vi hadde ikke råd til å leie ett stort lokale på den tiden til vår første og da fikk vi holde det hjemme til mine foreldre og inviterte da kunn de vi snakket med og hadde go kontakt med, for her er d onkler som bor på gjøvik å bergen osv og vi bor i trondheim, jeg viste at de ikke kom til å komme så keg invitert de ikke, dette er på begge sidene men da fikk jeg høre d da ja. Når svigersøstra mi fikk barn sjøl her ei datter som er ett år i dag faktisk så virka d som om mine barn ikke var bra nokk lenger, jeg hadde spurt om hun kunne passe dattra vår i en time eller to mens jeg var til legen m sønnen vår å d jeg fikk til svar var ett stort uff å ett spørsmål om når svigerinna mi skul få simo vogna vår

Jeg missuner de som har ett godt forhold til sine svigers, jeg prøver men noen ganger må jeg ha utløp az. Lenge leve svigers.....

Skrevet

Må bare understreke at d var svigermor som jeg hadde spurt om barnepass. Ikke sviger søstra mi å hun var da ca 2 uker fra termin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...