Gå til innhold

Komme og gå som det passer han?


lykkeligalene88

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer litt på om noen har det samme "problemet" som meg , som jeg kan snakke litt med ?

Faren til sønnen min var ikke der under hele svangerskapet og kom inn i bildet da sønnen var 8 uker !

Den første tiden da og i ca 3 -4 mnder var dette stor stas for faren, men nå nå er det over 2 uker siden han har sett sønnen min, og enda ikke hørt fra han ! Han kommer å går når han vil selv, etter egen interesse !

Jeg begynner å bli redd dette her nå, for sønnen min blir 8 mnder nå, og vet om hvem som er mamma og pappa /snart hvertfall). Og faren i dette tilfelle mener jeg er ikke en trygg person for han, iogmed at han kommer og går ?? HVa skal jeg gjøre med det??

 

Har selv hatt en pappa som har vært fraværende, og jeg har faktisk syntes det var best når vi ikke hadde kontakt enn når det var frem og tilbake heletiden ! Vanskelig dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har heldigvis ikke det samme problemet.. Men kan du ikke snakke med ham da? Si at du ønsker at sønnen skal få bli kjendt med faren sin, og om dere kan ha en fast avtale? Så kan du jo også forklare dette med dine egne erfaringer slik som du gjorde her? Håper dere finner en god løsning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd masse, men det går ikke ! Han er sur og blid om hverandre, så jeg vet aldri hvor jeg har han henn ! Jeg har tatt opp det med at samvær er veldig viktig i det første året, vi har hatt fast avtale igjennom familievernkontoret, men det funket ikke, pga jobb mente han ..

Nytter ikke å fortelle han om mine egne erfaringer, han tar det ikke til seg :S Jeg tørr faktisk ikke å kontakte han i frykt for å få spydige kommentarer :( Skulle ønske det ikke var sånn, men jeg får dra å snakke med en terapaut på familievernkontoret alene trur jeg .

 

Takk for at du svarte meg ;) God helg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...