Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er veldig usikker på termin.. Ifølge mine beregninger er det 1.nov, men legen min mener jeg har termin myyye tidligere... Så vet egentlig ikke hva jeg skal tro..:)

Hun undersøkte livmoren da jeg var inne på kontroll i uke 8, og da sa hun "Oi! Er du sikker på at du bare er 8 uker på vei?? Livmoren din er stor!"...

Så kanskje er det to?:P Er jo 2. svangerskapet mitt, så kan jo være derfor den er litt større nå:)

Blir spennende å se på ul.

Annonse

Vi er flere! Jeg bor helt sør i fylket, men jobber på Steinkjer. Jeg har menstermin 20. oktober, men har vært på to ul gjennom forskningsprosjekt og de mener jeg ikke har kommet så langt som jeg selv tror. Men termin er mellom 20. og 27. oktober :-) Vi var på siste ul på fredag (to dager siden) og alt ser bra ut med den lille. En veeeeldig aktiv krabat i magen :-)

Jeg kommer til å følge med oktober 2011-klubben frem til fødsel, men vi jobber med å tilbringe permisjonen i utlandet...

Har ikke tenkt å ha tidlig ul nei, synes det er mer stas å se på den ordinære ul i uke 18(?)..:)

Er jo egentlig ikke noe poeng i å ha tidlig ul, annet enn å se at alt er ok og evt stadfeste om det er en eller to..:)

Har enda ikke fått innkalling til ul (3 uker siden legebesøk), så frykter for at legen har glemt det...:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...