Gå til innhold

siden ikke eg spår i dag hvorfor ikke la andre se på meg i mellom tiden :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

-------------------------------ORAKLET I DELFI SIER-------------------------------------

Aaaaahhhh blir snart gravid!!! Gratulerer! :-D

Og å drikke cognac eller whiskey gir menn kuppelhue dagen derpå...

Og er det ikke på tide og sette på tørketrommelen og sette på ei ny maskin med klær......?

*kniiiiiiiiiiiiiiiiiiiis*

hehe, du må vere den sykeste av oss alle her inne :D

trodde virkelig eg kunne ha en tråd som ikke var "GRAVID" på.. :P men ikke noe bombe at denne kom fra deg :P

Hmmm så med andre ord så kan det ikke ver mer enn gravid du ser på meg :( Hmmmm eg må ha masse angst i meg no .. haha..!

men men gravdi der går det nok begge veier :D

Var det juni mnd du sa på meg? skal juble etter at juni mnd er over å si EG ER IKKE GRAVID :D men du er da noen mnd på vei :D

Hehe du får igjen med samme medisin gængstagirl :-D Kanskje jeg skal ganne på deg kattunger? Har du lyst på en 5-6 kattunger? *ler*

Vel skal jeg gå gravid så skal du også, er rett å slett rett og rimelig det.... eller hva er det kaller det................? KARMA! Wohoooooo hehehehe

Jeg har jo sett masse rart på deg uten bæbis da snupp :-))

i know har det på PM også :D... hihi

men er da andre enn deg som spår vet du :P hihi men de andre vil sikkert ikke svare siden eg er "gængstgirl" hihi...

nawww 5-6 kattunger, korfor ikke ta 12 når eg først er i gang :D...

Vel vi får gjøre den deal her og no... du er gravid og eg blir gravid... That`s the way it is :P

hehe ikke for å skremme livet av deg men jeg får opp graviditet på deg i sommer også :P ikke juni, men måndeskiftet juli/august.. vet du sier mannen ikke er interessert, men jeg tror han kommer rundt. han vil jo egentlig ha 4, så 3 klarer dere nok :)))

ser dere etter et sted å flytte?? føler det blir flytting over nyttår, februar kanskej, til nytt sted?? hm blir uansett en ny start om dere flytter eller ikke, en liten endring i ting og tang, mer harmoni.

ser masse kjærlighet og ro i forholdet hele høsten og egentlig ikke sånn super hektiskt liv. ting skjer naturlig og i den rette orden om det sier deg noe hihi

tja, ta alt med en klype salt siden hodet mitt er helt feil skrudd på om dagen :)

stor varm klem

Annonse

WÆÆÆ

har eg sagt til deg at han vil ha 4 stk???

får du opp kjønn?

Ja eg har veldig lyst å flytte, føler at ikke det er nok plass til ungene her vi bor no og er egentlig ikke ideelt for barn i det hele tatt (i mine øyner).... Han har lyst å flytte JA på en ny plass... eg også, men her eg bor no (den kommunen er jo egentlig ganske grei) :P

Ser du noe jobb på meg? har så lyst å begyne å jobbe, lenkter etter det :P 3 år å vere hjemme er ikke min greie...

Så lille Venn hode ditt er akkurat der det skal vere :D

Tusen takk for ta du sg kjempe snilt av deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...