Gå til innhold

Tips til hvordan jeg kan få tak i billige ting jeg trenger.. Ting til barnerom, uteplass og noe inne..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er blitt enslig, og mangler en del ting. Ser rett å slett ikke muligheten til å kunne kjøpe noe av ting jeg trenger..

Titter litt på finn.no, men ikke alltid det er så mye der. Ofte er ting veldig langt unna og da blir frakten igjen svinedyr..

 

Jeg trenger gardiner til barnerom som passer til jente og gutt, teppet til gulvet dems. Senge tøy til gutt på 5 år.

Ønsker å få tak i sandkasse til å ha ute, gjerne med lokk.

Mangler også stolputer til utestoler, kjøkken gardiner, og litt småtteri som potter til ute og inne planter osv.

 

Hvor kan jeg få tak i dette billig? Har tittet litt på loppemarkeder rundt i området, men det finnes lite..

 

Tips noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du bil?

 

På Gjenbruksstasjoner (Søppeødynger som vi kalte det før) finnes det "byttelager" der man bare kan forsyne seg med det man vil! Kan finne masse fint der =)

Hvor bor du da? lettere å komme med råd til deg om jeg kjenner til plassen du bor på liksom! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Prøv finn.no. Der er det mye bra som selges billig, både til barn og hus. Ofter er det ting som gis bort der også. Har brukt finn.no en del de siste årene - alltid med godt resultat! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...