Gå til innhold

Er virkelig halsbrann ett graviditetstegn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sliter så mye med halsbrann den siste dagene.

Tenkte egentlig ikke jeg skulle ta noen graviditetstest denne gangen, har tatt en del tidligere :s

Men har vært syk/dårlig form den siste uka, og har da begynt å tenkt litt på hva som "feiler" meg, og så litt på tidlige graviditetstegn på nettet, og mye stemmer jo.

Det er først i dag jeg har tenkt over det, for jeg har jo hatt mensen, bare den var bare i to dager, og mindre enn normalt. Kanskje festeblødning?!

 

Men er halsbrann ett graviditetstegn? Har fram til nå tenkt at det må være halsbrannen som gjør meg så kvalm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke et tegn på å vere gravid, men en "plage". Jeg har hatt forferdelig halsbrann med begge mine. Med førstemann i siste trimester, denne gangen kom det rundt uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk plutselig halsbrann på nattevakt...var ikke i tvil og sendte mld til mannen min om at jeg hadde en liten beboer i magen. Tok test når jeg stod opp etter vakt og den var positiv ja. Hadde ingen som helst annen grunn til å tro jeg var gravid. (barn nmr 2)

Har hatt lett halsbrann etterpå men ikke på samme måten. Dette er slik det er for meg og det trenger ikke være slik for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer 23:09. Halsbrann var mitt første tegn til graviditet. Da den kom så bare visste jeg at jeg var gravid. Tok fortsatt ca 9 dager før jeg fikk positiv test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste periode hadde jeg veldig til halsbrann og det er noe jeg ikke har hatt på siden sist jeg var gravid, men denne gangen jeg var ikke gravid :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...