Gjest Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Ting skjer jo hver uke nå.. Hva kan deres små på rundt 7 mnd? her har mini lært seg og: - krype - vinke hadet - gi kos når man spør - sier mama mama når hun henvender seg til meg - sier neineineinei til ting hun vet ikke er lov. F.eks når hun kryper å tar tak i ledninger.. titter på meg og sier neineinei Ellers så er det nesten så hun setter seg opp, skjer vel om bare noen få dager Morro er det iallefall =)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 så flink jenten din er:) Minsten er 8 mnd på tirsdag - han drar seg fremmover - kommer seg opp i krypestilling - drar seg opp etter ting(kommer bare halveis opp da) - sa ade=hade idag men tror ikke han vet hva det betyr - ellers prater han masse som mama,papa, dadda.osv
Noregsgard Skrevet 8. april 2011 #3 Skrevet 8. april 2011 -Krype -sier mamma (og mamamama) hehe. -setter seg opp på kne (greier ikke å sette seg på rumpa enda) -reiser seg opp etter bordet og drar ned alt som går ann å dra ned I dag kom han seg nesten opp stående til gåbilen sin, men den er ikke like stødig som et bord så han datt like fort som bilen begynte å bevege seg
Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 9. april 2011 #4 Skrevet 9. april 2011 Han: Krabber Sier mamma Reiser seg opp på kne Han forsøker å sitte seg, men ikke helt funnet ut hvor han skal gjøre av beina. Dette er en artig alder! :-)
MissVaiper Skrevet 9. april 2011 #5 Skrevet 9. april 2011 - Åle seg over alt, også over hindringer. - Kryper litt der det ikke er laminat (da sklir bena som bambi på isen, hehe) - Reiser seg opp ved tv-benken, veggseksjon, peis og alt annet som kan reises opp etter. - Går litt langs det hun har reist seg opp med - kjefter på meg når vi er ferdig med et stell og jeg har x antall ganger snudd henne tilbake på ryggen - sier noen ganger mamma til meg og hvisker pappa til faren sin - Går om vi holder henne i hendene. Synes det går skummelt fort nå med lille knerta mi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå