Gå til innhold

Er det mange lesbiske/bifile her inne? Lurer bare på en liten ting...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jenter som er lesbiske/bifile, har de ofte guttevenner som er homofile? Eller er det sånn at homofile gutter ikke føler de har så mye og snakke med lesbiske jenter om og omvendt?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tror jeg er riktig så individuelt. De færreste jeg kjenner bruker å velge omgangskrets ut fra seksuelle preferanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bifil og er samboer med en mann. Vi har sammen flere homofile og lesbiske venner i vår vennekrets. Ingen av de aller nærmeste, men gode venner.

Jeg føler like mye kontakt med begge sider, og det er ikke pga homofil/lesbisk/bifil vi er venner. Om det er ukjente jeg prater med så sliter jeg mer å prate med lesbiske enn homofile, men det har nok litt med at jeg er vokst opp som en guttejente. Jeg har generelt fler guttevenner enn jentevenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah! ... nei. Jeg er bifil, og har vel vært det de siste tre årene. Har en del venner og venninner som er bifile, men ingen homsevenner. Min jentekjæreste derimot har en del homofile venner, men disse har hun kjent lenge før hun ble sammen med meg eller blitt kjent med gjennom studiene.

Tror de fleste som har en alternativ seksualitet har noe felles å snakke om (hvor lenge, når fant du det ut, var det stress å komme ut av skapet osv), men det er ikke slik at vi "leter hverandre opp" og holder sammen som en gruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...