Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi ber om tilbakemeldinger, men så lenge dere ikke skriver opp hem som har sagt hva så hjelper det oss som ser lite! En generell tilbakemelding om at 'dere som så.... dere hadde riktig/feil', vel det hjelper oss fint lite! Vi sitter her på timevis og skriver og skriver, så vis oss den respekten at dere skriver opp våre spådommer til DEG og gi oss tilbakemeldig :-)

Vi ser på 100 vis av personer, som har alle mulige spørsmål så dere kan ikke forvente at vi husker. Men det bør dere, så skriv opp hva vi sier for det tar dere ikke mange minuttene, så kan dere komme med klare tilbakemeldinger til oss alle :-)

SÅ SKRIV OPP HVA SOM BLIR SAGT FOLKENS :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143119993-til-alle-skriv-opp-sp%C3%A5dommer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ehm kan da begynne, men desverre husker eg ikke selv hva folk har sagt... Eller son noe lunne da... men desverre ikke hva "den" personen sa:(

Men skal huske denne tråden til neste gang noen ser på meg :D

*krysser fingra*

Selv har jeg en A4 full av det dere har sagt :-) For jeg forventer virkelig ikke at noen skal huske hva de sa til meg i februar, det er mitt ansvar - hverken mer eller mindre :-) Ergo kan jeg fortelle dere at der har spådd om meg er riv ruskende galt og jeg har beviset sort på hvitt muhahaha ;-P *fniser*

"Klipp og lim" her :) Alt blir lagte på et dokument.... Selvsagt skal dere få en oppsummering mår det klaffer igjen her i huset:) Gjorde det sist også!

Det er det minste, når dere bruker så mye tid her :)

Annonse

Det er jo helt greit, denne tråden var ikke i det hele tatt myntet på deg eller i går, så vær så snill å ikke ta det personlig nei :-) Er bare mange som gir 'noen hadde rett og feil' tilbakemeldinger og det er de jeg er lei av så da blir jeg litt streng :-)

Det skjønte jeg:) Men måtte bare skrive det... Fikk en "kalddusj" i det jeg kom på det i går kveld:) Pussig hvordan en reagerer når en finner ut at en har sagt eller gjort noe feil!! :)

Ha en fortsatt fin kveld Athina:) Nå kommer min kjære hjem etter 2 uker på jobb, og da blir data`n lukket:)

♥(¯`°•.¸Skal jeg? 1MA¸.•°´¯)♥ ikke ta noe personelig som kommer fra Athina's verden for tiden, hun er noe for seg selv.. *tror det er humør svinger som kommer inn i banen her*

* fnissssssssssssssssse*

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...