Gå til innhold

Erfaring med Coop bleiene noen her ?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja jenta vår vokser og bleiene vokser i pris også. Har hørt mye bra om coop bleiene, men er littegranne usikker.

Noen som har erfaring med disse?

Nå bruker vi pampers forresten :)

Hun er 4,5mnd og rett over 7kg allerede blitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Coop bleiene er litt tykkere enn pampers, mer lik libero bleier.

Ellers funker de godt, grei oppsugingsevne, her brukes de som natt bleie og har ikke hatt lekasje.

Skrevet

Vi bruker disse bleiene og er veldig fornøyde:)

Vesla er 3,5 måned, og vi har brukt dem de siste to månedene. Har ikke hatt lekkasje, og heller ikke bleieutslett:)

Vanligvis er jeg veldig skeptisk til billigmerker, men disse scora så høyt i test så vi måtte bare prøve, og siden har vi fortsatt.

Bruker også coop xtra sine våtservietter på tur, og de er de beste jeg har prøvd noen gang:)

Skrevet

å så bra :)

tenkte å kjøpe de imorgen siden vi skal på coop obs.

Tenkte siden de hadde scoret bra på test at de måtte være verdt et forsøk. Ja våtserviettene funker veldig bra på tur, trenger ikke nødvendigvis alltid være pampers, libero osv som er dyrest!

Skrevet

Vi er veldig fornøyde. Bruker størrelse Maxi til vår baby på ca åtte kilo. Med Coop-kortet koster det ca 20 kr for en pakke med 58 bleier. Jeg syns de er myke og ganske tynne. Liker ikke Libero som jeg syns er tykkere og mer klumpete. Ikke hatt lekkasjer eller utslett. Vil anbefale deg å prøve de. Du taper ikke mange kronene om dere ikke liker de ;-)

Skrevet

da skal vi se på det imorgen :)

finnes der forskjellige typer forresten ??

Hva anbefaler du til ei jente på 7.3 kg ligger hun vel på, eller mer?

Skrevet

Vi bruker Coop bleiene, har gjort det siden lillegutten var... tja, 3 måneder kanskje. Hamstret litt før jul siden de da kostet bare 4.50 (!!!).

Har aldri hatt lekkasje, men syns de er litt stiv. Når gutten begynner å bevege seg mer så tror jeg at vi går over til libero up&go (fikk en prøvepakke på de og virket kjempebra til babyer som beveger seg mer!), men er usikker. Får se hva framtiden bringer :) Men Coop bleiene er bra altså, også veldig billige :)

Skrevet

De er kjempegode=)

Bruker dem til både min eldste og yngste, og har hele loftet fullt siden jeg hamstret som en gal i høst da de bare kostet 5 kr pakka;)

Liker de veldig godt, og har aldri opplevd lekkasjer eller funnet noe annet negativt ved dem. Likner litt på Libero sine, bare mye billigere (hvis du er coop-medlem koster det bare 20 kr per stor pakke med 60 bleier)

Hvis hun er rett over 7 kg ville jeg nok gått for en pakke med Maxi-bleier (7-16 kg), selv om Midi (5-8 kg) også vil passe.

Skrevet

mariabee: jeg ville valgt Maxi som hun over her sier. Selv om Midi skulle passe babyen vår i forhold til vekt for en stund siden så ble de for små i størrelsen da han var rundt 7 kilo. Maxi er ganske lange oppover ryggen hans, men jeg syns ikke det gjør noe. De legger seg godt inntil kroppen, det ser ikke ut til å plage han og det holder bæsjen inne ;-)

Skrevet

ja nå som vi gir malt i hver flaske så suser av og til bæsjen oppover ryggen, så da gjør det ingenting om bleien går litt opp nei :) :)

Skrevet

Jenta mi er over året nå, og vi har bare brukt coop sine bleier siden ho vokste ut av prematurbleiene. Prøvde de minste "vanlige" Liberobleiene, men ble ikke særlig glad i dem. Coop-bleiene har jeg bare godt å si om!

Skrevet

Vi har brukt coop sine bleier i over et halvt år og er kjempefornøyd. De funker minst like godt som konkurrerende merker. Begynte på jenta da hun var ca. 9 mnd og gutten begynte da han var ca. 1 mnd. Vi bytter ikke bleier vi nei. Jeg syns dessuten at det lukter mer tiss av bleiene til f.eks pampers.

:)

Skrevet

Har heller ikke opplevd at noen har fått utslett av bleiene, heller ikke lekkasje, bortsett fra en bitteliten periode med jenta. Men da bytta vi til en større str. og siden har det vært tørt uten for bleien ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...